*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under mars 2011

Av Sofia - 19 mars 2011 16:56

Ville bara skriva lite om de som ska vara med i år, känns som otroligt många halvkända och visa vet ja inte ens något om.


Gabriel Forss - Jag tror att detta åär han som varit med och kommenterat körerna i de åren som de varit. Jag har gillat han då, får se vad jag tycker efter detta :)


Ann-Louise Hanson  - Blev lite osäker på vem hon är, jag känner igen henne men hon är ju inte direkt någon svensk A-kändis (om det nu finns någon sån)


Casper Janebrink  - Åhh Casper gillar jag! Ja vet att han är lite snoffisig men gillar hans stil och han måste väl alla i alla fall veta vem det är


Andreas Johnson  - Andreas har en grymt skön röst och jag tror att han kan lyckas bra i körslaget!


Jasmine Kara - Ingen aning om vem hon är ens! Kunde de typ inte frågat Anna Bergendahl eller någon sån istället, som har sångerfarenhet


Lisa Miskovsky  - Jag har alltid gillat Lisa och hon är en grym sångerska, blir spännande att se hur är är med en kör!


Jakob Samuel - Första sångaren i The Poodles, ja diggar hans stil! Ska bli kul att se hur han är, tror han kan välja grymma låtar!

 

Av Sofia - 19 mars 2011 16:49

Åhh lycklig!! Nu är nyckel vår, lite dumt var det dock att de inte kommit så långt så det är bara imorn dom inte är här och vi kan flytta saker. Men bra ändå! Känns så skönt att detta "steget" är gjort, det betyder ju att det inte är så mkt kvar, bara all flytt :)


Ikväll börjar körslaget! Ska bli roligt att se :)


Vad ska ni hitta på ikväll?

Av Sofia - 18 mars 2011 23:01

Ja måste ändå säga att ja e nöjd! Frank gick vidare, och Jessica med. Nu jädrar ska gubben vinna!! Ska tvinga alla ja känner att rösta :)


För övrigt har ja nu sett på Big Brother, fan va roligt dte är att se när dom festar för gud va dom skämmer ut sig. Ikväll regerade i alla fall Rodney, Vanessa och Christian! Christian jokkade på Vanessa naken, Vanessa ragga på de flesta i huset och Rodney gjorde nåt med både Vanessa och Sonia :) HAHA!


man blir inte förvånad över folk dumhet längre inne i det där huset...! Rösta nu ut Nicky för helsike för Katerina kan ja stå ut med. Dessutom blir det kul att se vad Roza ska göra utan sin enda allierade, Nicky!

Av Sofia - 18 mars 2011 21:39

Ja tycker verkligen att Frank var bäst ikväll!!! Så nu måste ni rösta på honom. Tina och Jessica var också bra men Frank var bäst!! :=)


Ja är så rädd att han ska åka ut, då ska ja aldrig mer se (kanske)! Ja vill verkligen inte det, han ska vinna! Helt otroligt gubbe! Skulle Jessica åka så ska ja fira som fasen!

Av Sofia - 18 mars 2011 16:48

Idag i Aftonbladet stod det att Persbrandt hade gripits för kokain på en krog. Jag tänkte bara: Jaha, och? Alltså jag förstår väl också att det kanske inte är det bästa, speciellt inte när man är ambassadör för Uncief men ska man verkligen göra en sån stor sak av kokain som blev böter för 13.000 kr. Hur många kändisar både i Sverige och USA har aldrig testat en drog? Ja är emot droger men ja ser det ändå inte som en bamse stor sak. Så länge man inte blir som Charlie Sheen så!


Persbrandt är i alla fall i mina ögon fortfarande lika bra :) Ps. Ni måste se Hämnden, den va riktigt bra!


Av Sofia - 18 mars 2011 12:45

Ja idag är det då fredag igen och imorn får vi nyckeln till huset :) JIPPIE! Ikväll är det även nästa sista Letīs Dance, känns så tråkigt och det har gått så sjukt fort. Jag hejar på Frank med det är helt okej om Tina vinner med, bara det inte blir Jessica så e ja nöjd!


Idag när ja gick ut med hundarna så kom det snö!!! Det är så typiskt, när ska den här skiten sluta!!! Helt otroligt!

Av Sofia - 18 mars 2011 12:41

Roligt att man börjar få mer och mer folk som besöker bloggen :) Blir spännande att se hur många spm besöker den i mars, i februari hade jag över 2600 tror ja. "Bildbevis" på det kommer i slutet av mars när ja ska kolla mars besökare! Kollade över min statistik och nu har ja visst mer kommentarer än inlägg och det är aldrig fel! Dessutom trodde jag inte att ja lagt upp så mkt bilder som ja hade!


Min info

Inlägg:


1 287

Bilder:


519

Kommentarer:


1 617
Omröstningar:7
Frågor:2
Av Sofia - 17 mars 2011 16:56

Nu ska ja och sambon åka en sväng med bilen och handla lite... Blir skönt att komma hemifrån ett litet tag. Känns som ja mest sitter inne nu förtiden, förutom alla hundra hundpromenixer då ;)


Ikväll är det Mr. Sunshine, det ska ja se igen och hoppas på att det va lite bättre än sist! :)

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards