*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under mars 2011

Av Sofia - 23 mars 2011 14:22

Blev väldigt chockad när ja startade Aftonbladet och såg att Elizabeth Taylor har dött :( Visste inte att hon avrit så dålig, stod ingen direkt dödsorsak förutom dålig hälsa. Tänk att hon var gifta 8 ggr, det är inte dåligt. Hon blev 79 år


Hon var ju så otroligt duktig skådespelerska! Mycket sorgligt... R.I.P


 

Av Sofia - 23 mars 2011 13:02

Vi skulle verkligen behöva ett nytt vardagsrumsbord här framöver men de hade inte så många till bra pris på Ikea. De ja gillade var för dyra, i och med att vi har en del djur så gillar ja inte att köpa så dyra möbler för man vet aldrig när en hund tuggat på det eller en katt klös sönder nåt.


Jag gillar typ dessa

Detta är också något som ja behöver. Skoställ och diskställ. bara 49:- kr st. Frågan är hur detta skostället är... Någon som vet??

      

Av Sofia - 23 mars 2011 12:44

Ja då har man vräkt i sig en god middag, sallad, och är nu proppmätt. Känner att ja börjar få lite magont, säkert eftersom jag ska till tandläkaren. Kommer kännas väldigt skönt när det är över kan ja lova! Igår ringde ja runt till en massa privat sjukhus och hörde om de drar visdomständer men ingen verkar göra det. Ska ringa Sahlgrenska med, där har de tydligen en sån mottagning. På Calanderska tyckte hon att det var en stor skam att man ska behöva vänta ett år!!


Om ja inte kommer tillbaka till bloggen har ja avlidit hos tandläkaren  

Av Sofia - 23 mars 2011 11:37

Ja nu har ja en liten mini tävling här på bloggen man kan inte vinna ett pris men ja kommer att skriva ett inlägg om din blogg här :)


Mycket enkla regler,jag har hittills haft 1352 besök denna månaden och i febrauari hade jag 2669 st. Nu är det inte så många dagar kvar i mars och ni ska alltså gissa på ett antal som ni tror att det kommer att bli


Ex. Jag gissar på 1373 st, lägger ni då i en kommentar på detta inlägget. När mars tid är slut så kikar vi på vem som kom närmast :)


 

Av Sofia - 23 mars 2011 11:32

Jag har skrivit om det förr, men måste skriva igen. Fy fasen så mkt saker man har alltså! Igår skulle vi börja röja i förrådet men det fanns liksom ingen början eller slut så det slutade med att vi la ner det och ska fortsätta idag! Var har ja fått all skit ifrån kan man fråga sig :) Mina föräldrar har ju skilt sig så det är en del saker därifrån och sedan så nu med morfars hus, där är också en del saker. Sedan plus sambon och min saker... det blir en del att rensa :)

Av Sofia - 23 mars 2011 11:26

Usch och fy... Idag ska ja till tandläkaren och rotfylla en tand. Har ingen som helst lust alls. Smarta ja skar nyss upp läppen med ett kuvert när ja skulle slicka igen ett kuvert så nu blöder ja varje gång ja rör läpparna... SUCK! Ja hoppas verkligen att det går bra, ja hatar sånt här, ska aldrig mer få hål!!!!




Av Sofia - 22 mars 2011 17:01

Just nu sitter jag och letar sommardäck till bra pris, egentligen vill vi ha med fälg men i värsta fall får vi använda vinterdäcks fälgarna för att slippa för dyr kostnad! Helt sjukt att det kan vara så dyrt med kompletta däck, precis som det inte räcker att man ska skatta bilen och köpt bilen!!


Strax ska ja ställa mig och börja med kvällsmat, idag blir det skaldjurswok med nudlar!! Sedan ikväll blir det att se på Desperate Housewifes   


Av Sofia - 22 mars 2011 16:00

När ni vill vara lite extra nyttiga och hoppa över godis/chips myskvällar vad äter ni då? Ja har väldigt svårt att sitta vid tv:n och inte knapra på nåt. Jag äter ofta morotsstavar och gurka. Men det tröttnar man på efter två kvällar.


Har ni något annat tips på goda nyttigheter??   


Bingon.com

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards