*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under mars 2011

Av Sofia - 24 mars 2011 15:18

Var inne och kikade på BigB´s hemsida och hittade där denna omröstningen...


Vem som är favoriten i haremhuset!


 
 
 
 
 
 
 
Totalt antal röster 31,548

 

Av Sofia - 24 mars 2011 14:38

Alltså jag blev grymt förvånad över hur det blev i BB igår. Tänkte nån där inne med hjärnan? Ja det skulle vara Marisol då. Lite synd tyckte jag det var att Marisol blev lite stor i käften när hon blev utanför, vissa saker tyckte ja inte hon skulle sagt men hon var ändå den ja gillade bäst. Hela denna Haremsgrejen kändes som ett horhus och ja bytt kanal några ggr för ja tyckte att det blev för mkt!!


Marisol verkar bäst hittills och ja tror inget kommer ändra det. Jag undrar om Martin och Putte kommer säga till Annie och Sara att dom gjort. Tycker så synd om Annie, hon är ju kär i Putte. En annan sak som ja reagerade på var att Martin sa, ja ligger inte med vem som helst men det bevisade han väl igår att han gjorde. Ja tycker inte Minela verkar det minsta smart, hon kändes som ett fejk troll (troll då syftar jag på det kräsliga håret) och att hon själv tror att hon är snygg, det är ju bara tragiskt!!


Vad tycker ni om tjejerna??

Av Sofia - 24 mars 2011 14:27

Fjäril! :) Det är det absolut bästa vårtecknet jag vet! När fjärilarna kommer så kommer även våren... Ja hoppas att det är så i år också!


Vad är det bästa vårtecknet ni vet?


 

Av Sofia - 24 mars 2011 12:54

Ja har ingen lust alls att rensa och packa idag, känns som det är det enda jag gjort i 3 månader nu. Ja vill packa upp :) Vädret är helt underbart så man kanske skulle gå ut i luften trots denna huvudvärken!


Katterna funderar och funderar vad som håller på att hända, de har undersökt varje låda och varje pinal som finns på golvet   

Av Sofia - 24 mars 2011 11:39

Lördagen den 26 mars kl 20.30 är det dags igen för Earth Hour – den största miljömanifestationen genom tiderna. Då släcker vi ljuset under en timmes tid för att skicka en signal till världens beslutsfattare om att ta klimatfrågan på allvar.


Kommer ni att släcka hemma??



Av Sofia - 24 mars 2011 11:28

Det känns lite konstigt att idag är sista gången som ja skriver i bloggen i denna lägenheten. Internet kommer inte kunna fungera förräns 31 mars så det betyder 1 vecka utan Internet :( Hur ska ja överleva?


Senare idag ska ja nog gå ner till huset, sista gången ja är i morfars hus. Det kommer också kännas och ta emot men vad ska man göra?! Hade jag haft x antal miljoner så hade ja köpt det. Hade så önskat att vi fick ha det kvar men nu måste ja acceptera att det inte blir så...


Återkommer senare idag med lite mer pack-info :)

Av Sofia - 23 mars 2011 21:19

Lider och lider men lite i alla fall, huvudet värker som bara den och tanden pulserar! Skulle behöva enb huvudvärks paus nu mer än någonsin... Men vad ska man göra?! Bara att gilla läget och v  änta tills man sover för då har man inte så ont i alla fall!


På fredag flyttar vi, så bara 1 1/2 dagar kvar nu

Av Sofia - 23 mars 2011 17:22

Ja vad ska man säga, jag får skylla mig själv! Först var det inte säkert att det skulle bli rotfyllning men med min otur så blev det såklart så... Det gjorde väl egentligen inte så jätte ont med bedövning på 3 ställen men han kom när nerven många gånger och det va inte en sån skön känsla!!


Jävligt skönt att det är gjort! Men ont har ja nu... stackars mig  

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards