*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under december 2011

Av Sofia - 19 december 2011 15:49
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sofia - 19 december 2011 15:45

Då var kaminen insatt och eldad i, det är verkligen sjukt mysigt! :) Önska dock att det inte blivit så dyrt men försöker att inte fundera på det mer. Man måste njuta lite också! Idag är det måndag och bara 5 dagar kvar till, fasen så fort det går alltså. Tycker det känns som november fortfarande! Ja har inte direkt någon julstämningskänsla heller, hoppas det kommer snart :)


Vad ska ni göra på julafton?

Av Sofia - 16 december 2011 07:38

Ja då har man stått upp tidigt för att sotaren ska komma och besikta nya kaminen... Han är sen också, typiskt! Ja är inte mkt av en morgon människa måste jag erkänna :) Så blir att somna om när han är klar, jag hoppas verkligen att det går bra nu så inget är fel!


Ser fram emot Svenska Hjältar galan ikväll, ska bli kul att se :)

Av Sofia - 13 december 2011 14:10

Besiktningen på bilen gick som sagt inte så bra och sedan brakade avgassystemet i lördags med... Idag skulle de ju sätta in kaminen och nu ringde dom och hade "stött på problem" så det kommer BARA kosta 7000 kr till! Varför händer sånt här allitd mig?? Hela mitt liv har varit så här känns det som, ja har aldrig tur! Plus att de kommer nog inte bli klara idag så ja måste ta ledigt från jobbet imorn för hundarna kan ju inte vara hemma när dom kommer!


SUCK säger ja bara!!!!

Av Sofia - 13 december 2011 13:55

Skulle jag inte vara någonstans idag... Jag funderar ofta på hur mitt liv utan henne skulle ha blivit och det hade nog inte blivit till det som det är idag. Min mamma och min bror betyder allt för mig och utan dom skulle ja inte vilja leva. Jag är så tacksam att ja har dom!


Ibland borde alla stoppa upp och tänka på allt det bra man har för en dag kanske dom inte finns kvar längre...

Av Sofia - 12 december 2011 17:42

Dåligt sömn och någon konstig oro som är i mig får mig just nu att inte känna mig så jätte pigg. Kroppen skulle behöva en vecka semester men det går ju inte när man jobbar och inte har så mkt pengar till det. Efter besiktningen är man 7000 kr fattigare :( Varför kommer alla utgifter lagom till jul??!! Åh just nu är ja verkligen anti allt!

Av Sofia - 6 december 2011 16:42

Igår kom det hagel men ingen snö! Hade gärna tagit lite lite snö :) Idag har ja börjat me de första julklapparna, 2 i alla fall :) Glad att man inte så många att köpa till! På jobbet säljer vi en del julklappar nu, det går så fort, redan 6 dec!!


18 dagar kvar till jul och tomten kommer ;)

Av Sofia - 5 december 2011 16:54

Japp idag är det måndag igen, känns som det alltid är måndag! Ja jobbar och håller på att fixa lite med vår "jobblogg", funderar över om det stavas jobbblogg eller jobblogg ;) Festen i helgen gick sådär, det var kul att det kom så många men vårt badrumsfönster blev krossat och strömmen gick i en timme och det förstörde ju lite! Men annars var det kul :)


Har ni gjort något kul i helgen? Ja måste förresten börja köpa julklappar snart, har inte köpt en enda!!  


Kolla in vår blogg här www.kajsamode.bloggplatsen.se

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards