*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under april 2010

Av Sofia - 30 april 2010 13:31

Nu har ja dammsugit så nu e det bara resten kvar :) Alltså en del... försöker få ihop det sista på spelet och det e svårt. Fantasin vill inte. Har tjatat på mamma att hon ska slinga mitt hår med och sen måste ja bestämma några kläder som inte gör att ja ser ut som en korv eller val ;)

Av Sofia - 30 april 2010 11:08

Idag måste ja verkligen storstäda! Lägenheten ser ut som ett halv bombnedslag och ikväll ska vi ha tjejkväll här hos mig så det måste det vara städat och fint!Jag skulle verkligen behöva slinga håret med men vet inte hur ja ska hinna allt!!


Inatt fick ja sovit ganska bra i alla fall... känns skönt!

Av Sofia - 30 april 2010 11:06

Igår åt ja bara buljong på dan sen grönsakssoppa på kvällen med hälsolimpa, detta är ett nytt bröd mamma har börjat göra som är otroligt gott. Nötter och torkade aprikoser i. Ska lägga upp receptet nån dag.


Sedan gick vi med stavar igår 7098 steg!!! Rekord alltså, GUUDD så duktig vi e :)

Av Sofia - 29 april 2010 18:28

Idag kommer ja inte se mycket på tv... finns ju inget att se på torsdagar nu för tiden när Jackson family e slut. Ja ska ut och gå med stavarna och va lite nyttig istället då :) Sen blir det min kära grönsakssoppa

Av Sofia - 29 april 2010 18:27

Ja då var man hemma igen efter två timmar hos morfar och mormor. Bägge va lite halv yra idag och pratar om såna som varit döda länge och tror att dom lever. Så knasigt att det kan bli så. Fast idag va morfar vaken i alla fall så det va skönt :)

Av Sofia - 29 april 2010 13:16

Just nu håller ja på med nån form av snabb städningen... vet inte varför för imorn behöver ja ha en storstädningen om tjejerna ska komma på spelkväll! Känns som ja håller på att klättra på väggarna här hemma. Egentligen har ja tusen saker ja måste göra men kan inte koncentrera mig på nåt just nu!


Kan ingen komma och klubba ner mig så ja får lite sömn??? :)

Av Sofia - 29 april 2010 12:51

Hoppas nån orkar läsa mina boende tanker :) Tacksam för era tankar :)


Alltså ja lider av grym beslutsångest just nu, igår kom ja i kontakt med ett par som har ett hus de hyr ut på landet. 4 rok, inte så stora rum utan ett lagom hus. Det ligger så man kan gå till affär och inte långt från E6:an om man ska jobba nån annanstans än här. På ett sätt vill ja på här på Smögen över sommaren, för vem vill inte det när det e sommar :) Fast åt andra sidan så är det ver bilar alltså mer riskabelt för katterna osv.


Nu kan ja ju inte ens gå ut utan hundarna då de skäller så mycket men där kommer ja faktiskt kunna gå ut då ingen bor så nära att de kan störas.


Problemet är att ja måste få ett jobba innan vi flyttar, gubbens lön räcker inte till allt. Och vi måste köpa en kanske två bilar så till det räcker det absolut inte. Huset är 150 kr billigare än det vi har nu. Så inte dyrare i alla fall :)


Hyr ju denna lägenheten i andra hand nu av mamma och kan inte bara ställa henne på pottan och flytta heller. FAN va svårt detta blev nu. På ett sätt vill jag flytta och på ett annat sätt inte. ÅHHHHHH

Seg

Av Sofia - 29 april 2010 12:49

Gud va ja har sovit dåligt nu i 3 nätter, vet inte vad som håller på att hända med mig. Jag kan bara inte somna och om ja somnar så drömmer ja massa konstigt.


Vad håller på att hända??

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards