*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under april 2010

Av Sofia - 20 april 2010 12:29

Nu ska ja försöka ragga lite medlemmar till mitt forum :) Ni måste helt enkelt bli medlemmar för att se hur bra det är! Vi diskuterar precis allt mellan himmel och jord. Film, tv, recept, resor, mode ja precis allt :)


Kika in och bli medlem :) Till forumet

Av Sofia - 20 april 2010 12:24

att mina djur vill driva mig till vansinne, när ja inte får sovit ut så vaknar ja alltid med huvudvärk. Och så har det varit länge nu. De vaknar ju med solen och vill ut fast det vill inte ja! Idag har meya hållt på som en IDIOT rent ut sagt. Vält allt som går och välta, mjaua som bara den när ja stängde dörren, ordnar runt i sängen när hon inte kan sova, klöser mig på benet.


Ja och lite till... det gör ju att hundarna blir pigga och börjar springa runt!! Ja måste helt enkelt börja stå upp tidigare fast måste bara hitta orken!

Av Sofia - 20 april 2010 12:22

Igår va jag riktigt duktig, bästa dagen hittills :)


Igår i matväg:

1 skål buljong

2 skålar grönsakssoppa

2 knäckebröd

1 klubba (va bara tvungen :)


motionen blev en snabb promenad runt halva smögen + stavgång med mammi på en promenix som blev 4500 steg. Så igår va ja hurtig :)

Av Sofia - 19 april 2010 23:35

att hoppa i säng :) Ska försöka få tag i nån bra film att se. Har varit sugen på nån bra cowboy film ett tag fast inte kommit på nån bra att se... Får se om ja kan få letat fram nån


Natti natti

Av Sofia - 19 april 2010 22:00

ja så va spårlöst slut för denna gången.. tyckte detta programmet va bra. Inte så super sorgligt som det kan vara ibland. Ja funderar ofta på hur det skulle kännas att träffa sin familj på ett sånt sätt, måste va otroligt många känslor inblandade som man aldrig känt förut :)


Nu får det bli att se nån bra film

Av Sofia - 19 april 2010 19:02

Tv3

20:00 Top model 13
21:00 Svenska Hollywoodfruar
22:00 Petra Mede show


Kanal 4

21:00 Spårlöst


På 5:an går det Hockey idag så inte så många  program där idag..

Av Sofia - 19 april 2010 18:58

Ja mina små älsklingar har ju börjat blogga, och dom älskar det :)


Ni kan kolla in deras blogg här

Av Sofia - 19 april 2010 18:48

Ja brukar inte vara så mycket för Euroshopper annars fast vissa varor tycker jag är helt okej. Den absolut bästa varan, som ja anser då är Broccoliblandningen. Här kostar den baar 15,90 för 1 kg och den kan man använda till allt. Soppor, gratänger, wok ja precis allt :) Innehåller broccoli, blomkål och morötter. Jag tycker ibland att morötterna kan va lite sega om man har de för länge i värmen, fast helt okej för det priset!

 

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards