*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under april 2010

Av Sofia - 26 april 2010 23:09

Nu har ja tagit ett långt och gott kvällsbad i mitt älskade badkar, vad skulle ja göra utan det. Känner mig som en halv ny människa. Dessutom kan ja meddela att ja nu gått ner 1.4 kg :) Jippie!! Grönsakssoppan och buljongen har visat resultat  

Av Sofia - 26 april 2010 19:47

Nu ska ja ställa mig med grönsakssoppan och göra lite färska grova frallor tänkte ja :) orkade verkligen inte promenera idag fast tog mig ändå ut och fick mig en provenix och var ganska nöjd när ja kom hem :)

Av Sofia - 26 april 2010 19:40
Av Sofia - 26 april 2010 19:20

Jag älskar denna filmen, mest för att matthew är är jädra snygg och att Sarah Jessica Parker spelar så bra i denna. Tycker ofta hon är ganska hysterisk och det kan bli för mycket fast i denna spelar hon inte på det sättet. Har ni inte sett, så se den!!


Handling: Tripp är över 30 år och bor fortfarande hemma hos mamma och pappa men sanningen är att de börjar tröttna på honom. Så de anlitar en tjej som ska få tripp att bli kär i henne och sedan flytta hemifrån. Tjejen gör sitt jobb bra och det går som planerat med Tripp men det tjejen inte räknat med är att hon ska få känslor för honom.


Betyg: *** 

Av Sofia - 26 april 2010 13:12

Japp igår såg jag på 6  stycken filmer irad. Efter helgens alla bravader så orkade ja inte mer än att ligga i sängen. 


Dessa såg ja:

Tjejen som gjorde lumpen- Komedi med Goldie Hawn i spetsen. Handöar om en rik tjej vars man dör på deras brölloppsnatt. Då bestämmer hon sig för att göra lumpen fast dte går inte riktigt som hon tänkt sig.


Why did I get married - Janet Jackson drama, handlar om några olika par och svårigheter man kan gå igenom som gift


Gilbert Grape- Denna hoppas ja alla har sett, annars se den! Leonardo di Caprio gör en otroligt bra roll i denna


Blood Diamond- Även här gör Leo en super bra insats. Handlar om diamant smuggling i Afrika


Sen var det två till men minns inte vilka nu :) Senilitet kommer visst med åldern...

Av Sofia - 26 april 2010 13:06

Ja denna helgen har varit väldigt syndig, och då menar ja när det kommer till maten. Har ätit allt som ja inte borde äta typ. Så denna veckan blir en hårdvecka. Nu jävlar e det snart maj ju!


Hur känner ni? Behöver ni gå ner eller kanske upp i vikt innan sommaren ska ta vid? Eller är ni nöjda?

Av Sofia - 26 april 2010 12:46


Jag brukar alltid läsa alla Sofi´s träningstips kan tyvärr inte säga att ja testar dom dock :) Tyckte denna va lite rolig!


Du går in på tränings artikel och längst upp ligger en stor mc.donalds reklam :)


Till artikeln

Av Sofia - 26 april 2010 12:26

Fy fasen vilket mardröm ja hade inatt! Drömde att vatten nivån hade höjs massa och en massa sjöbodar hade vält ner i havet nästan här vi bor. Sedan kom det en massa djur som såg ut som sjöstjärnor som fastnade i huden så jävla äckligt!


Satan va ja hatar mardrömmar!!

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards