*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under september 2010

Av Sofia - 30 september 2010 11:42

Ja en bra sak med att åka utomlands är i alla fall Taxfree shopen på planet. Denna gången beställde vi bara sprit och lite godis :) Snacka om skillnader i priser, tur att det inte kostar så här på bolaget för då hade nog de flesta klassats som alkoholister! Går och väntar på att ja ska börja jobba, lite segt. Har vaknat 100 ggr imorse pga av hundarna inte kunde sova så är nog grymt trött ikväll!

Av Sofia - 29 september 2010 11:35

Ja vilken underbar dag detta verkar att bli, synd att man ska jobba annars hade ja kunnat haft storstäd. Får bli på söndag istället. Vill gärna ha rent när jag kommer hem från Cypern :) Denna helgen är ja ledig så har massa ledig tid att förbruka, kanske skulle åka och plocka lite svamp nån dag.


Har ni plockat svamp i år?

Av Sofia - 27 september 2010 12:55

Ja tycker jämt att det är måndag... Idag är det tvättning som gäller. Inte för att jag har så mycket tvätt men ända tiiden ja kan tvätta på denna veckan eftersom jag är ledig idag :) Det blir antagligen en del städ med. Imorn fyller min bror 21 år så då ska vi äta hummer och räkor, ska bli riktigt gott!


Nu är det typ 1 1/2 vecka kvar tills ja ska till Cypern! Fan så gott det ska bli med semester, tror aldrig ja behövt det lika mycket som ja behöver det nu!

Av Sofia - 24 september 2010 17:37

Ja undrar nu en sak till alla er tjejer där ute, skulle ni kunna operera er vagina? Jag såg på det programmet Vägen tll en perfekt vagina eller nåt sånt en dag. Jag höll ärligt talat på att spy! FY FAN va ont det måste göra, ja skulle aldirg någoonsin utsätt min kropp för en sån smärta! Det rann ju blod på den stackars tjejen i dagar. NEJ tack, ja e bra som jag är!


Skulle ni kunna?

Av Sofia - 23 september 2010 11:49

Ja stort och stort... men ja ska sluta göra mina naglar nu. Egentligen är det inte penga brist nu men ja känner att ja heller betalar nåt annat än 500:- till naglar var 5:e vecka. I alla fall för ett tag... Ja har gjort naglarna i 4 år så det känns lite konstigt!


Snart ska ja iväg till jobbet, nu har ja börjat räkna ner dagarna till resan trots att det är över 2 veckor kvar :) Igår bokade vi platser på planet, denna resan ska vi sitta med extra benutrymme. Ska bli göttt!  

Av Sofia - 22 september 2010 12:45

Äntligen :) Gud så lycklig ja e att det äntligen är bestämt! Det blir Cypern ändå som jag ville helst. Känns så jädra gott att få komma bort lite och bara ha det bra. Känns verkligen som ja förtjänar det efter det här året... ska bli den bästa semestern nånsin!  

Av Sofia - 21 september 2010 13:01

Jag har länge funderat på att skaffa ett fadderbarn. Jag och mamma hade en liten pojke som hette Augustine i Indien i några år men för ett tag sen så skickade dom att hans familj blivit självförsörjande så vi behövdes inte till honom mer. Lite tråkigt för oss men väldigt bra för dom såklart :)


Vet inte vilken organisation jag ska välja? Någon som vet någon bra? Man vill ju gärna kunna skicka lite saker och få kort på dom och så...

Av Sofia - 21 september 2010 12:45

Ibland undrar jag om mitt liv skulle funka om jag jobbade heltid jämt. Jag går inte på a-kassa eller nåt sån, utan jobbar 50% på en klädesaffär. Det räcker gott och väl nu, usch va boortskämd jag låter men ja har så mycket att göra hemma jämt med städning och grejer. Djuren tar upp en stor del av tiden så klart! Hur gör folk som har barn och heltidsjobb och allt annat? När hinner man leva?


På tal om nåt annat så kan ja inte bestämma resa. Har varit inne på Tunisien då det är billigast just nu med all inclusive men läser en del negativa saker om det och vet inte vad jag ska tro. Funderade ju på Turkiet men där är alla de resor jag kunde tänka mig slut. Helst vill ja till Cypern men det e så jädra dyrt! Vad fasen ska ja göra?

Ovido - Quiz & Flashcards