*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under september 2010

Av Sofia - 20 september 2010 22:49

Innan valet var det massa tjat och efter valet är det ännu mera tjat! Kan de inte bara sätta all i SD ute på en ö så de kan ha ett litet eget land där så vi slipper all skit här?! De får som dom vill och vi som vi vill. SUCK säger jag bara. Jag blir så deppig att jag bara va tvungen att ställa mig och göra muffins! :)


Ska se på I am legend med, längesen ja såg den nu. Hatar att hunden inte överlever men ska försöka blunda mig igenom det denna gången + att ja ska vräka i mig muffins och mjölk. Imorn är ja ledig och ska då göra klart min hemsida  

Av Sofia - 20 september 2010 12:05

Vilket jävla piss val det blev igår alltså! Jag blir så trött på alla idioter som röstar på partier dom inte ens förstår sig på bara för att! Jag tycker så synd om alla iq befriade idioter... vad ska  man göra? SUCK!


Ingen bra dag alls idag känner ja... hösten e verkligen här. Bar 12 grader och jag måste städa och fixa lite på balkongen. Ja vill ha sol!

Av Sofia - 16 september 2010 16:12

Har precis kommit hem från jobbet, ska strax iväg igen. E så trött men har lovat att hjälpa Vivi idag och fånga in 3 stycken förvildade kattungar. Jag hoppas verkligen att vi ska få in dom innan de går ett hemskt öde till mötes. Får vi inte dom så ska dm bo här hos mig så vi får se hur det ska gå. Tur att ja har ett rum ja kan stänga till. 


Så håll tummarna för oss nu! :)

Av Sofia - 9 september 2010 19:03

Ja då var man hemma från jobbet igen... Idag var det inte alls mycket att göra. knappt några folk alls. Vädret är väldigt skumt, känns som det e åska på g, det gör att ja får en knasig huvudvärk så får bli att gå och kolla på tv. Börjar tidigt imorn dessutom så ska bara lata hela kvällen!


Ikväll blir det min nya favorit rätt, fiskpinnar & mos! Ja vet att det låter konstigt men har verkligen fått pippi på fiskpinnar  

Av Sofia - 9 september 2010 11:31

Ja igå började äntligen mitt favorit program igen :) Glömde helt påminna er så ja hoppas ni som gillar det fick se det. Vår många otroligt lama "kockar" men i denna omgången som ja vet ja kommer störa mig på. Jag tyckte dessutom att fel person åkte ut, Fran skulle ha åkt. Gud vilken jobbig kärring!


Nej nu får nog ja ta och tvätta håret och dammsuga, innan ja ska börja jobba :)

Av Sofia - 9 september 2010 11:01

Inatt sov jag riktigt oroligt, vet inte varför. Drömmer konstiga drömmar hela tiden och det gör att ja inte kan somna om. Djuren ville inte alls sova till 11 idag utan väckte mig vid halv tio. Jag skulle verkligen behöva en semester nu! Men det verkar inte bli förrän nån gång i okotober  


Idag ska ja jobba, börjar 13.30 och slutar efter 18. Ska på ett sätt bli gott att komma ut lite bland folk idag. Jobbar hela helgen med, inte lika kul men ja gillar mitt jobb så kan lika gärna vara där och tjäna lite pengar  

Av Sofia - 8 september 2010 11:58

Usch va ja har ont i ryggen idag alltså... Ja får nog skylla mig själv eftersom ja satt vid datorn för länge igår men var tvungen att få undan en massa hemsidejobb. Idag ska ja tvätta i grannhuset, ska bli spännande och se hur det går. Har ungefär 3 ton tvätt. Ja avskyr när maskinerna här inte fungerar. Men idag är enda dagen ja är ledig för att göra det så måste verkligen ta tag i det.


Tänkte dra till biblioteket sedan och låna lite böcker. Har precis läst klart boken om Stalin och den va riktigt intressant. Någon som har något bra boktips?

Av Sofia - 7 september 2010 18:33

Ska bara påminna er att rösta på den nya omröstningen!   

Ja har varit ledig hela dagen idag och ändå inte fått gjort så jätte mycket, jobbar mest på filmsidan som snart ska presenteras med massa nytt. Hoppas ni kommer kika in när den e klar!

Ovido - Quiz & Flashcards