*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under mars 2011

Av Sofia - 16 mars 2011 13:45

Gud va underbara hundarna blir i pälsen när dom är nybadade, ja borde verkligen bada dom oftare! Mina hundar blir aldrig smutsiga så ser inte så stor anledning till att bada dom så ofta, men det ska bli ändring på! Nova är jätte duktig och står helt still men Eddie får mindre panik och tror att han ska dö direkt! :)

   


Av Sofia - 16 mars 2011 13:17

Vill bara skriva lite om BB tänkte jag, jag följer inte slaviskt men ser ibland på natten när ja inte kan sova. Man blir verkligen förvånad över hur vissa där inne är alltså, vissa verkar ju ta detta med att sitta instängd som a piece of cake medans vissa flippar ur!


Jag gillar verkligen Martin, Simon och Putte! Finns många andra som är okej men dom ja verkligen inte förstår mig på är!


Katerina - Herregud vilken jobbig och skrikig tjej! ja skulle bli helt tokig på hennes röst där inne!

Roza- Alltså pratar hon så på riktigt eller gör hon sig till?? Så bortskämd!! Ja byter kanal när de visar henne

Rodney- Alltså han verkar så konstig. Är det bara ja som sett hur skeva ben han har och vilka tjej ben. Tjocka som korvar jU!!

Sonia- Alltså hon verkar ju snäll och så men hon gör ju knappt nåt! Tyckte det var ganska roligt att hon fick sjukig fetma igår eftersom hon typ nog redan är halvägs dit på riktigt!

Annie- Hon verkar ju så grymt tråkig! fattar inte att Putte hångla med henne av alla??!!

Nicky- Ja skulle troligen hämta stekpannan och slå den i huvudet på honom tills han sopmnade... varje dag!!! Vilken mytoman alltså, det är ju sjukt!


Men Vanessa, Peter, Sara, Christian, Gurkan tycker jag är helt okej!


Vad tycker ni?? Vilken är er favorit och vem tycker ni ska åka ut??

Av Sofia - 16 mars 2011 11:23

Vad tyckte ni om programmet igår?? Jag tyckte det var okej men inte mer. Vem som skjutit Paul det får man väl vänta och se, det var säkert frun! Hon vill väl ha alla hans hus ;) Det blir spännande att se vem det var! Tycker det känns så uttjatat allt som händer, Bree har en ung kill, nån ligger på sjukhus, någon har legat med sin bästa väns man, någon har problem med barnen! Ja vill se nåt nytt :)

Av Sofia - 16 mars 2011 11:11

Nu har ja äntligen fått tummen ur att fixa vinnaren i quiz tävlingen! Så här gick det till:


Första skrev ja alla era namn på lappar

 


Sedan blandade jag dom

 


Sedan drog jag vinnaren och en som får tröstpris ;)

 


Vinnaren blev alltså VIVI, GRATTIS!!!

Och den som får tröstpriset blev, LINA :)


Ps. Ni får gärna skriva era hem adresser till mig, självklart publiceras det inte öppet!

Av Sofia - 16 mars 2011 11:08

Det är som en bastu i mitt vardagsrum! Ja menar inte att klaga nu men ja blev väldigt paff eftersom det är såpass kallt i vinden. Jag kan inte öppna balkongdörren heller för Wilda så får snällt sitta här och svettas ;)


Våren e här!!   

Av Sofia - 15 mars 2011 22:13

Idag känns det som det hänt mycket så de sista levande hjärncellerna är nu trötta ;) Imorgon är det bara 4 dagar kvar tills vi börjar flytta! Gud va ja längtar, den här röran är inget för mig att leva i!!  


Sov gott, kom precis på att ja glömt att dra en vinnare i tävlingen, men lovar att göra det imorn! :)

Av Sofia - 15 mars 2011 20:10

Nu har ja kommit över de värsta tankarna med tanden. Kändes så bra när ja visste att det var tanden för då är det i alla fall inget annat men nu kanske det är det ändå. Imorgon ska ja ringa ner till vårdcentralen och få tid. Känner att ja inte vill men att ja måste. Jag avskyr verkligen denna vårdcentralen, läkarna där är kända för sin inkompetens! Men ja måste! Sedan ska ja även ringa optikern, fast ja tror inte att huvudvärken kommer därifrån men måste göra allt för att utesluta vad det inte kan vara!


Nu ska ja ladda för Desperate housewifes! Ledsen att ja klagar så idag men känner att ja behöver få ur mig det!

Av Sofia - 15 mars 2011 15:03

Ursäkta min överskrift nu men ja e ledsen och arg. Fick just remissen in till käkkirurgen och det ska bara ta 12 mån innan ja får tid. Står inom 12 mån men hon ja ringde till sa att det brukar ta upp till ett år och att spänningshuvudvärk kanske inte kommer ifrån tanden??!! Varför ska ja då ens ta bort tandjävlen???!!


Alltså ja orkar snart inte denna huvudvärken mer och nu när ja trodde att ja i alla fall visste varför ja har den så kändes det lite bättre men nu föll hela ja ihop igen!! ÅHHH  

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards