*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under mars 2011

Av Sofia - 22 mars 2011 14:42

Wilda har börjat få gå ut lite för ja tyckte så synd om henne när de andra fick gå ut och hon bara fick sitta och titta :( Så nu är hon precis på utsidan och det går faktiskt riktigt bra, hon har i alla fall kommit in i en vecka nu :)


Lilla Wilda


Iza intar anfalls position...

   


Nu e jag förbannad!


Attack..!

 


Okej vi e väl kompisar då... bara för att mamma tittar på :)

 

Av Sofia - 22 mars 2011 13:06

Filmtävlingen på Asterīs går av stapeln varje månad, just nu kan man vinna ett filmpaket från 2010. Kolla in tävlingen här


Så måste ni bara bli medlem på ett väldigt bra forum som jag gjort, vi diskuterar precis allt mellan himmel och jord. Film, tv, nyheter, mode, skvaller, mat, resor ja precis allt. Du måste kika in & bli medlem --> Till forumet


Nu ska jag sätta mig lite och pilla med Asters.se! :)

Av Sofia - 22 mars 2011 12:57

Nova fåller något kolosalt mycket just nu och håret är precis överallt!! Ja borstar och borstar men ändå hamnar mkt runt om. Ja har samlat ihop en bolaget påse hittills som jag borstat av och då plus allt som jag dammsuger upp! Det är helt sjukt att en sån liten hund kan fälla så jädra mycket!


Idag har ja hunnit dammsuga en gång men tror att det blir en gång till innan dagen är slut!


Väntar på att min annons på Zumba ska gå ut på Tradera, sedan ska ja packa de två sista grejerna som ja kommer sälja när ja bor här. Någon som är sugen på ett helt nytt Zumba, kolla in det här!   

Av Sofia - 22 mars 2011 11:19

Alltså allvarligt talat, Roza är ju sjukt kär i Nicky!!! Hon grinade ju i hela programmet plus att hon upprepade saker hela tiden: Alla jag gillar åker ju ut! Ja satt och skrattade till slut. Kanske lite taskigt, men snälla nån! Nicky kommer ju verkligen känna att han lyckas få henne dö kär i alla fall... Han kommer troligen bli livrädd och inte snacka med henne mer!


För övrigt tyckte ja att det var ganska kul att se Katerina dö full! Ja vet att hon kan vara ganska mkt men lite rolig är hon. Jag vill hellre ha ut Soina och Vanessa än henne nu faktiskt. Dom är ju så tråkiga och tillgjorda på nåt vis!


Jag tror faktiskt att ja i slutändan kommer heja på gurkan!!  

   

Av Sofia - 22 mars 2011 11:06

Just nu ringde en som ja sökt jobb hos, dock bara extra jobb som kontaktperson men hon hade redan så många då men nu ringde hon mig ändå :) Ja vet att detta inte är ett "jobb jobb" men det känns bra att ha in en fot eftersom ja gärna skulle vilja jobba som personlig assistent! Det är nämnligen hon som har hand om det med på kommunen...

Så lite extra lycklig just nu

Av Sofia - 21 mars 2011 20:30

Alltså en sak ja inte förstod, sa Roza att hon hade ont någonstans för att hon var ledsen över Nicky och inte vill erkänna det?! Ja tycker verkligen att Nicky blev snyggare i det nya håret, det kommer nog bli lugnare utan honom i huset, men fråga är om det är bra eller dålig?! Det lär vi snart märka!


De nya tjejerna verkade så där, tyckte ingen verkade vara så där jätte rolig. Ska bli spännande att se kvällens avsnitt! Tycker de borde skicka in sprit jämt, för dom e ju mkt roligare då! Ja har verkligen börjar gilla Vanessa mindre och mindre. Tänk att hon sa till Annie att Patrik kysste henne när det var hon som gav han en puss!! Annie verkar ju lite väl mesig med, hon sa ju inte ifrån eller nåt!


Vem är eran favorit??


ps. bli medlem på mitt forum här och var med och diskutera BB och andra serier & program!

Av Sofia - 21 mars 2011 18:20

Ja står och lagar mat, rotfrukter och potatis i ugn med skink schnitzel blir det ikväll. Min bror ska komma hit och äta, han har en tendens att vara väldigt kräsen så löken och det ja ska ha får inte ha nuddat hans potatisar :) Jag är en sån som äter allt(nästan) och han är precis tvärtom. Han vågar inte ens smaka och ja älskar att testa nya saker. Konstigt att man kan bli så olika när man växt upp med samma mat!


Vi fick i alla fall ut paranbolen! Så har varit uppe i huset och lämnat av den, tv måste ju bara fixas innan vi flyttar in, annars blir ja galen!   

Av Sofia - 21 mars 2011 15:57

Nicky åkte ju ut ur Big Brother igår och han var en av dom personerna som jag inte direkt gillade! Läste nu i Aftonbladet att hans mamma sagt att han mognat i Big Brother men jag måste bara säga då: Hur f*n var han innan??? Han var ju så otroligt omogen där inne, tror inte man fick se en enda mogen sida hos den killen!

Dessutom trodde han inte att det skulle bli något mellan han och Roza, så några hjärnceller måste ju killen ändå ha 


Nej nu ska ja iväg och ragga upp en paranbol :)

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards