*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under januari 2011

Av Sofia - 24 januari 2011 13:45

Ibland undrar jag var alla jädra räkningar kommerifrån. Tycker att vi försöker hålla nere med allt onödigt men på något sätt känns det som att det flyger ut en massa pengar som är till saker man redan har, typ avbetalningar. Inte alls roliga pengar det där!!


Nu är det i alla fall gjort, önska man kunde vinna lite på lotto så man bara kunde betala av alla skit lån!


Igår började lill katten här löpa så imorn blir det att åka till veterinären och kastrera henne. Hon har kissat överallt inatt och det kändes mindre roligt när man vaknade imorse. Fick börja med att tvätta mattor och skrubba golv! Men imorn är det förhoppningsvis över, alla katterna här går på helspänn och när lillan skriker blir dom andra arga. Så ska bli väldigt skönt att få detta gjort!

Av Sofia - 23 januari 2011 15:44

Hemma bäst! Det heter så av en anledning. Ja älskar verkligen att vara hemma och e inte alls mkt för att sova borta. Även om allt är bra osv så vill ha oftast hem till min egna säng :) Var v'äldigt trevligt i Iungälv igår, vi var ute en sväng i Gbg men roligaste hade vi nog innan! Tycker ofta att det är så, ibland undrar ja varför man går ut när man har trevligt hemma :)


Hoppas ni alla hade en trevlig lördag kväll, vi såg såklart handbollen också och gud så duktiga killarna va!

Av Sofia - 22 januari 2011 12:22

Ja ikväll ska jag iväg till min kompis Camilla i Kungälv ikväll och göra nåt kul :) Ska bli roligt att komma bort ifrån kommunen en dag!

Vad ska ni göra ikväll??

Av Sofia - 22 januari 2011 12:10

Vinnaren av Veckans Blogg är äntligen utsedd... det var lika länge och jag väntade in en röst till och då blev Vinnaren JENNY!!

Grattis!!! Missa inte nästa Veckas blogg för då börjar jag med månadens Blogg istället och då blir man alltså länkad i en månad :)


 

Av Sofia - 20 januari 2011 11:15

Ja nu ska ja snart åka med mamma till Torp köpcentrum och handla lite, ja kunde nästan inte sova igår för ja längtade så mkt. Imorn ska ja kassera mina gamla datastolar och idag ska ja köpa nya :)


Har även presentkort på Gina så får se om det kanske blir nåt därifrån med! Kikar ni här, rösta på Veckans Blogg här nedanför!!

Av Sofia - 19 januari 2011 23:15

Nej nu ska ja lägga mig i sängen och invänta 2 1/2 män... Imorn ska ja till torp och handla med mamma för presentkorten ja samla på mig :)


Glöm inte rösta på Veckans Blogg!!


Natti natti på er  

Av Sofia - 19 januari 2011 20:49

Först har jag sett på masterchef USA, och gud så glad ja blev att intw Whitney åkte för hon har varit min favorit hela tiden. Nu ser jag på Masterchef Sverige, ja vet inte varför men ja tycker alltid att ja fastnar mer för utländsk, speciellt amerikanska program än för svensk. Ibland känns det som att deltagarna där har mer personlighet än vi här... kanske har fel men nåt e det!

Av Sofia - 19 januari 2011 17:26

Det är ganska sjukt hur fort tiden egentligen går... Det är snart 10 år sedan mina föräldrar skiljde sig men när jag pratar om det så känns det som för en månad sen! Det känns som att det bara var nåt år sedan har tog studenten men det är snart 7 år sedan! Det e helt sjuk! Man ska fan vara rädd om tiden och sitt liv för man får bara en chans, sen är det försent att försöka!

Ovido - Quiz & Flashcards