*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under januari 2011

Av Sofia - 10 januari 2011 22:10

Nu har jag suttit och sett på Spårlöst och gråtit ihop ungefär en halv flod. Ja älskar det programmet men kan inte se det utan att gråta! Det va ett bra program idag tyckte ja...


Nu ska ja nog välja ut en kvällsfilm att se i sängen, har sån jädra mensvärk så orkar inget annat! Har äntligen lyckas skriva klart meritlista, känns riktigt bra! Imorn blir det till att söka en massa jobb, eller ja massa och massa, finns inte så många men ska söka de ja gillar :)

Av Sofia - 10 januari 2011 18:53

5 dåliga saker med att vara snopp:

1. Man har hål i huvudet.
2. Man umgås med två nötter varje dag.
3. Grannen är ett arsle.
 4. När man mår som bäst spyr man.
5. Din bästa vän är en fitta.

Haha jag vet att denna är dålig men kanske kan någon skratta lite och har ja fått någon att skratta så har ja lyckats lite ;)

Av Sofia - 10 januari 2011 18:05

Sitter och ska skriva min merit lista men vet inte när jag gjort vad längre... Ja har ju jobbt sedan jag var 13 men minns inte vilka år och var jag gjorde då!!


BLIR TOKIG!

Av Sofia - 10 januari 2011 15:38

Jag måste erkänna en sak, igår syndade jag som bara den! Jag åt en... hallon/lakritsskalle!!! Ja bröt alltså mitt nyårslöfte redan den 9:de dagen, det e en riktigt skam! Nu måste jag gå en extra promenad idag som straff ;)


Men gud så god den va :)

 

Av Sofia - 10 januari 2011 12:32

För ganska länge sedan anmälde jag mig till ett sånt program där manväljer ut lite reklam och sen lägger på bloggen. Det funkade faktiskt!! Och lätt var det också! Bara att välja de program som passar ens blogg och sen göra lite reklam ;) Napar någon på reklamen så tjänar man en slant, ganska bra tycker ja!


Det kostar inget för dig, helt gratis! Testa ni med och registrera er blogg eller hemsida här


Tjäna pengar på din blogg!

Av Sofia - 9 januari 2011 15:38

Idag ska vi upp och kolla på huset vi ska hyra igen :) Ska nog ta med den bra kameran denna gången och ta lite kort! Fy vilket väder det är idag, regnar och är super halt... Ingen rolig väder alls att dra ut två hundar i!


Vad hittar ni på för kul idag??

Av Sofia - 8 januari 2011 15:57

Ja besöksrekord på bloggen i förra månaden och denna evckan på Aster´s har varit jätte bra. Rekord på det året som vi har hållt på! Jätte roligt att så många besöker sidan och är med i våra filmtävlingar


Vi har just nu en aktuell tävling här, var gärna med. Ni har inget att förlora :)

Av Sofia - 7 januari 2011 22:40

Ja tycker det är tråkigt att ingen åker ut ikväll, visst alla är nya men de dåliga skulle kunna börja gallras ut   Haha, lite skämtsam va ja där... kanske ;) Ja gillade Bagge, Ranelid, Rybak och Figge! Ja måste nog var lite antitjejer i denna säsongen, tyckte ingen va direkt bra! Gillade henne rallyförarens personlighet, jessica va tråkigt, Hannah och Alexandra kändes inte alls som dansare. Äsch ja kanske e för hård nu, ja hade ALDRIG gjort det bättre själv!


Vem var eran favorit??


Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards