*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under januari 2011

Av Sofia - 18 januari 2011 14:14

Kikar du ändå in här så kan du vara med i januari´s filmtävling på Aster´s, du behöver inte göra något bara fylla i ditt namn, mail adress och hur du hittade till Asters.se!


Denna månaden kan du vinna dessa filmer (alltså i 1 paket) Du får filmerna hemskickade med posten! Här tävlar du!


Dear John, Get him to the Greek, Edge of Darkness(Mel Gibson), Iron Man 2 och en special Edition av Twilight Saga (Hittade ej bild på denna)


        

Av Sofia - 18 januari 2011 13:46

Idag har jag varit nere i mammas hus och städat då de kanske ska sälja och mäklaren kommer imorn och tar kort. Det gick ganska bra, tycker det känns i hjärtat rejält att städa bland morfars saker. Vill inte att fler delar av han ska försvinna.. 


Jag har lika ont i tanden idag och snart funderar ja på att dra ut skiten själv!


Ps. Alla ni som är med i Veckans Blogg och ännu inte länka till bloggen, gör det!! Annars är ni inte med imorgon när jag väljer ut vilka som ska gå vidare!

Av Sofia - 17 januari 2011 22:10

Tanden värker fortfarande som fan men har nu drogat ner mig med 4 alvedon så det ska väl bli bättre snart... Har idag fått i mig en mini portion men stuvade makaroner, 1 stekt ägg och nu grönsakswok. Känner att det är ganska bra ändå, har gått ner 1 kg sen ja börja men det e långt ifrån dit ja ska!!


Idag har ja spelat lite Bingo på nätet och ja vann faktiskt :) Typ 150 kr men ändå, plus att jag vann 21 kr på Lotto i Lördags, med den här farten är ja miljonär lagom tills ja e 90 ;)


Nu ska ja traska ut med hundarna och sedan se 2 1/2 män!!


Ps. Glöm inte att vara med i Veckans Blogg!

Av Sofia - 17 januari 2011 17:35

Jag vet egentligen inte varför denna dagen inte varit bra men ja orkar ingenting. Huvudvärken som varat i 6 dgr nu har satt sina spår på min ork. Ja skulle bara vilja lägga mig ner och dö... Na kanske inte så drastiskt men nästan! Ja har just nu typ två hud bitar inne i munnen som hänger fast och ett öppet sår som gör att ja inte kan öppna munnen mer än 1 cm, det betyder att det är svårt och äta och resultatet: MAXIMAL huvudvärk! Ja hatar att klaga men detta är helt hopplöst!

Av Sofia - 17 januari 2011 14:46

Ja nu kör vi igång en Veckans Blogg tävling igen! Det enda ni behöver göra är att länka till min blogg i eran blogg och säga att ni är med i tävlingen. Jag väljer ut 3 bloggar som sedan era vänner och bloggläsare kan rösta på! Superduper enkelt!


Ni behöver såklart också skriva en kommentar här, att ni vill vara med och glöm inte kontrollera så att din blogg adress stämmer.


Vinnaren: Du får ha länk till din blogg hos mig i en vecka, länken kommer synas i ett eget fält i vänster spalt :) På onsdag kl 15 utser jag de tre bloggarna som man sedan kan rösta på! Lycka till!


OBS! Lägg bara kommentarer här om ni vill vara med i tävlingen! PS. Ni som redan varit med en gång får gärna vara med igen, nu e det ju nytt år! :) Glöm nu inte att länka i eran blogg!


Av Sofia - 17 januari 2011 14:38

Jag har empt all form av jakt och har alltid haft. Ja tycker att människor som skjuter djur någonstans måste vara ganska kalla. Ja kan förstå att det ibland blir för "många" av någon viss sort och att man måste minska antalet men jag tykcer ändå att det är fruktansvärt hemsk. Jägarna säger ju att vargarna känner att det är något på gång och att dom är rädda. Bara tanken tycker jag är fruktansvärd, tänk att inte kunna gå trygg i sitt egna revir!


Det absolut värsta med jakten tycker jag är när människor står över vargen och stoltserar över att de skjutit en varg. Då är det vi människor som är dom värsta djuren som finns. Vi dödar för nöje, djur dödar för att överleva!


Vad tycker ni om jakten?

Av Sofia - 15 januari 2011 18:55

Just nu följer jag handbollen på 4:an, tycker Sverige är helt okej hittills!! Idag har ja jobbat i några timmar och sedan har ja försökt sova då jag har sån jädra tandvärk!! Hatar denna jävla visdomstanden, har haft huvudvärk i snart en vecka. Hade tänkt åka till min kusin ikväll men vet inte om ja orkar nu, får se hur ja känner sen, om ja får i mig någon mat!


Vad ska ni hitta på ikväll??

Av Sofia - 14 januari 2011 13:22

Nu ska ja strax iväg till jobbet såg verkligen iframemot att jobba men inatt började min visdomstand krångla IGEN! Så nu känner ja mig som en hamster och är svullen som bara den, kan inte ens ta bita ihop tänderna :( Nu vet ja var huvudvärken kommit ifrån de senaste dagarna, gud så tröttsamt!!! Hatar visdomständer!!

Skapa flashcards