*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under januari 2011

Av Sofia - 7 januari 2011 13:36

Ja då börjar ÄNTLIGEN Letīs Dance ikväll! Som jag har väntat... Det är verkligen ett av mina favorit program. Väldigt många bra med men jag tror att jag kommer heja på Anders Bagge :) Även Alexander Rybak kommer nog vara en favorit. Får se efter dagens program :)


Ska ni se?

Av Sofia - 6 januari 2011 17:09

Ja har verkligen inte innan förstått varför man firar 13dagsafton... Ja vet att det är 13 dagar efter jul och så men jag kan aldrig komma ihåg att jag gjort något denna kvällen eller att jag "firat". Gjorde ni nåt speciellt igår? Ja såg på film med min bror, drack dock en öl till filmen men mer än så blev det inte :)

Av Sofia - 6 januari 2011 13:57

Ni som har katter vet nog hur morgon stunder kan se ut ibland, idag hade ja en mindre rolig morgon. Vid 6 välter lillan ner en ljusstake som går i tio tusen delar, ja får gå upp och sopa allt. Ja försöker somna om, men precis när ja ska somna välter Elvis ner en lampa. Som tur va gick den inte sönder! Pigg igen, försöker somna om. Nu börjar Iris hålla på i garderoberna då hon vill ha mat och gå ut. Ja vägrar gå upp! Men till slut vinner hon för ja orkar inte med alla ljud :(


Men nu e ja glad igen :) Ibland önska ja att mina djur var sjusovare som jag :)

Av Sofia - 6 januari 2011 00:06

Nej nu ska ja se på mina kvälls 2 1/2 män avsnitt och äta knäckebröd sedan ska ja läsa lite i Morgan Allings självbiografi, som för övrigt kommer en liten rec på här när ja läst klart!


Hoppas ni får en jätte bra sömn och trevliga drömmar :)

Av Sofia - 5 januari 2011 17:31

av snö det är ute alltså!! Det är som att vara i fjällen och det slutar inte heller! Har precis varit med min bror och kört till Ica, posten och bolaget. Skönt att få det gjort men gud va läskigt det va att åka bil när den bara glider på vissa ställen. Ingen mer bil för mig idag inte!!


Har ni fått snö idag??

Av Sofia - 5 januari 2011 12:41

Idag är en mycket bra dag trots att snön vräker ner på utsidan fönstret! Ja har packat ihop alla Tradera saker som jag sålt och ska iväg till posten när mamma kommer hem från jobbet. Det verkligen vräker ner på utsidan, helt otroligt! Trodde det skulle börja töa nu men icke!


Funderar på vad ja ska göra resten av dagen, får nog bli att pyssla med hemsidor idag med! Fick många bra reaktioner på Asterīs igår, det känns riktigt kul. Har haft ganska mycket besök de senaste dagarna så ja hoppas folk ska se skillnaden på sidan :) Kika du med här

Av Sofia - 4 januari 2011 22:19

Ja nu skriver ja får sista gången idag :) Ska se på 22:30 Bernard och Doris och hoppas på att den är bra. Till den har jag gjort en god dill dipp och grönsaker till, fy så nyttig ja känner mig nu :)


Ha en trevlig natt kära bloggvänner!


Av Sofia - 4 januari 2011 21:22

Problemet när man ska gå ner i vikt blir definitivt när man har långtråkigt! Ja vill ju äta eller baka eller nåt!! Men det ska ja ju helst inte. Nog för att ja varit duktig idag, 2 promenader och ätit frukost, två grova smörgåsar och soppa till kvällsmat. Äpple till mellanmål. Inget sött idag heller men bra sugen nu kan ja lova, kanske kan göra lite morotsdipp för att släcka den värsta sugen. Det är ju nyttigt i alla fall :)


Ja har absolut inget att göra, ingen ro att sitta still eller att se på tv... HJÄLP!!!

Ovido - Quiz & Flashcards