*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under april 2011

Av Sofia - 1 april 2011 18:04

Iris var snabbare än mig förut och kom ut fort som ett skott genom dörren när ja skulle bära in maten. Har varit så orolig men nu såg ja henne i alla fall på utsidan. Hon verkade inte ha en tanke på att komma in och eftersom hon inte lyssnar (hon har nåt fel med hörseln) så tittade hon inte ens på mig när ja ropade :(


Håll tummarna för att min lilla docka snart ska komma in  

Av Sofia - 1 april 2011 13:36

Idag har jag avslutat tävlingen "Gissa antalet" och vinnaren blev... trumvirvel...


Danne


Danne gissade på 1975 och rätta svaret blev 1886. Han var också en av dom som tänkte på att ja ska flytta och antalet kommer minska :) Mycket smart drag Danne! Ett inlägg om hans blogg kommer senare!


 

Av Sofia - 1 april 2011 13:28

Aldrig kan nåt gå som man planerat! Ja ska ut till mamma för att hämta mer saker och sedan måste ja invänta att sambon slutar jobbet. Efter det antar ja att ja e helt slut och lite till. Idag har ja dammsugat, det kändes som ja skulle svimma tre ggr. Fattar inte varför ja börjat bli yr och tappar balansen. Ska bli skönt att få gjort denna MR:en så man kan utesluta tumörer i alla fall för börjar ju bli orolig var detta ska leda!  

Av Sofia - 1 april 2011 12:56

Tyckde det var väldigt kul att se Big Brother igår och hur rädda alla blev, trodde inte att Gurkan var så lätt skrämd! Ja skulle inte ha vågat sova en blund om ja varit där, så läskigt när man inte vet var eller vad som kommer. Alltså ja gillar verkligen Annie mindre och mindre, för det första så står hon inte alls för vad hon säger, sedan fjäskade hon ju typ för Madde. Vad håller hon på med?? Tyckte det Katerina sa var ganska bra faktiskt!


Vad tyckte ni om skräck veckan? Jag tycker de borde få mer sprit dit in för det är så mkt roligare när dom dricker! :)

Av Sofia - 1 april 2011 12:51

Har just nu städat halva huset för att mamma skulle komma idag men nu så hinner hon inte... Hon har inte sett huset än men har så mkt själv att göra eftersom de precis flyttat och hon går i skolan i Gbg på helgerna. Kanske kommer min kusin Vic, idag istället! Längsedan ja såg henne nu då ja knappt orkar göra nåt för huvudvärken men ska bli trevligt att ses :)


Idag är det grått och mulet som igår, var tog solen vägen? Om ni har nån sol så skicka hit lite ;)

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards