*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under april 2010

Av Sofia - 6 april 2010 14:50

Skulle vilja tacka några av er som läser min blogg, nästan varje dag tror jag :) Tycker dom e värda att nämna ibland. Utan dom skulle ja inte ha så många kommentarer :)


Först Vivi http://www.missvivis.se

Johanna http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Sedan Bella http://truelies.bloggplatsen.se

Sedan Anna, som tyvärr inte har nån blogg fast bra ändå :)


Kolla gärna in deras fina bloggar som ja läser varje dag :)

Av Sofia - 6 april 2010 14:45

nu och känner att ja gör lite nytta. Jag vill verkligen klara detta fast fyra tentor + alla inlämningar på 2 månader blir tajt!! Hur lyckas man med det omöjliga?? Ingenting e ju omöjligt eller??   

Av Sofia - 6 april 2010 13:49

1. Städa

2. Plugga

3. Inget


Jag känner verkligen för 3:an för har sån huvudvärk... Fast samtidigt så skulle ja verkligen behöva städa och plugga. Tar ja inte tag i skolan snart så e det försent...

Av Sofia - 6 april 2010 12:08

Nu ska ja och bror åka till apoteket och handla lite mediciner till morfar... Ni ska se alla saker och mediciner de har hemma till honom. Saker överallt! Innan han blev sjuk nu har han aldrig tagit en medicin och han 3 snart 84 år. Han har inte legat på sjukhus på 65 år... Så lite stålmorfar har han allt varit :)

Av Sofia - 6 april 2010 12:05

tänka på det huset jag vill ha... Ja vet ju att vi inte kommer få det. Eftersom ja inte har nån inkomst just nu och det räcker inte med att bara en har inkomst till det lånet!!! Kanske ska skicka brev till den som vann 215 millar och fråga om han vill låna ut... vad tror ni?? ;)

Av Sofia - 6 april 2010 12:04

Idag stod ja upp 11.30 måste ju vara mitt tidighetsrekord i år :) Dock vakna ja så klart med huvudvärk men ska ta en tablett och hoppas det försvinner

Av Sofia - 5 april 2010 22:20

Så fyller denna bloggen 1 månad :) Känns som ja bloggat här mycket längre än det... hade en annan blogg innan fast kände att det va dags för nåt nytt... Tänkte hitta på en tävlingen med nåt litet pris tills torsdag. Nån som har nåt bra tävlingstips?? :)

Av Sofia - 5 april 2010 22:17

Tyckte denna bilden på Eddie i sängen blev så söt :)



Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards