*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under april 2010

Av Sofia - 8 april 2010 13:42

Igår såg ja på denna underbara animerade filmen... Ja har alltid varit mycket för drakhistorier.. Kanske lite mesigt :) fast det skiter ja i. Eragon e en av mina favorit filmer. Denna va väldigt bra gjord, humor fanns det gott om. Ett klart måste att se om man diggar animerade filmer :)


Betyg: *** 

Av Sofia - 8 april 2010 12:43

Jag nu kör jag igång Veckans Blogg igen!


Allt ni behöver göra för att bli Veckans blogg är att skriva något om min blogg i eran blogg & länka till den. Det ni kan skriva är ex att ni är med och tävlar här. Inte alls svårt :) Och sedan måste ni lägga en kommentar i detta inlägg att ni vill vara så klart, glöm inte ange eran blogg för annars blir det svårt för mig :)


Klockan 19.45 imorn(Fredag) utser jag & två vänner, 3 stycken av bloggarna som sedan alla kommer få rösta på. Kl 20.00 Lördag, räknar vi rösterna och utser vinnaren!


Vad vinner du? Förutom äran då, och förhoppningsvis lite mer besök så får du stå med här till vänster i min meny som Veckans Blogg vinnare  Förra veckans vinnare blev Jenny som fick flest röster! Hennes blogg hittar ni här i menyn.


Var snälla och inte skriv annat i detta inlägget. Bara om ni anmäler er till Dagens Blogg.


OBS! Snälla försök att inte lägga andra inlägg än tävlingsbidragen i detta inlägg

 
Av Sofia - 8 april 2010 00:32

Nu ska ja hoppa i säng och se på en ny animerad film om drakar :) Ja älskar ju historier med drakar :) Recension kommer imorn


Sov så gott nu alla, hörs imorn

Av Sofia - 7 april 2010 23:06

Jag har på sena dar blivit väldigt rädd för höjder fast inte fobi. Sedan har ja en otrolig fobi emot gräshoppor. Vet inte varför egentligen. Speciellt de ja kallar vårtbitare, stora gröna. Fy satan bara ja skriver det, ryser ja.


Har du några fobier? Något du e riktigt rädd för?

Av Sofia - 7 april 2010 23:03

Har du nånsin varit rädd att somna kvällen efter du haft en mardröm?? Känner så idag. Drömde om några människor som är sjuka och några som dött inatt. Vet inte varför ja drömde det, fast det va väldigt obehagligt och e rädd att ja ska drömma det igen...


Har ni drömt samma drömmar flera ggr? Jag brukar göra det... därför ja e lite skraj  

Av Sofia - 7 april 2010 22:58

Nu e programmet slut för idag och ja har grinat massor!!! Tycker så synd om Phil, fast slutet för honom blev ändå bra. Sedan tycker ja att Kari-Ann fick ju en extra chans idag fast ändå känns det som hon redan hade förstört det. Kendra gav ju faktiskt henne en chans men ja vet att hon kommer sabba det igen. Hoppas hon försvinner nästa gång, för hon förstör ju verkligen för de andra!!


Phil e min nya favorit :) Vem e din??

 


Av Sofia - 7 april 2010 22:35

Dagens Bästa: Bror och mami har varit här och ätit


Dagens Sämsta: morfar har blivit sämre


Dagens Låt: Take on me


Dagens Tanke: Hur hjälper man nån som inte vill bli hjälpt?


Dagens Samtal: Pratade med en tant som ja hjälpt med några katter, hon undrade hur det gick och ville tacka


Dagens Tv: Sex Rehab


Dagens: Lärdom: Ät och lev medan du kan, en dag är det försent

 
Av Sofia - 7 april 2010 21:58

Gud vilket segt avsnitt av Grey´s. Känns som de bara hade satt ihop nåt för att få ett extra avsnitt... Besviken för det!!!

Ovido - Quiz & Flashcards