*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under april 2010

Av Sofia - 1 april 2010 18:28

Japp kör en liten påminnelse här för ers om kikar in :)


Var med och tävla om att bli Veckans Blogg! Denna chansen får ni ju inte missa ;)


Till Tävlingen

Av Sofia - 1 april 2010 18:06

Kände redan förut att mitt tålamod kommer försvinna idag... Gick in på Aftonbladet och läste lite nyheter, fast det skulle ja inte ha gjort. Jag blir så jävla förbannad på alla idioter som bor i detta landet och hela världen för den delen. Varför ska man lägga sig i andras liv så mycket och varför dödar vi varandra?


Denna världen kan vara så sjuk. Hörde på radion igår att de diskuterade stor vinsten i Skåne. En gubbe sa att det var vinnarens fel att det blir så stora klyftor i Sverige. Det e väl fan inte hans fel att han vann 215 milj? Svenska avundsjukan kan vara så jävla sjuk ibland. Kan man inte vara glad för hans skull sitället. Han kommer ju säkert skänka bort en del, hoppas ja.


Sen alla dessa jävlar som ger sig på barn, skulle de stått på en rad så skulle ja gladligen skjuta dom. Utan att ens tänka. Hur kan man ge sig på oskyldiga barn? Det gör mig så jävla förbannad!!!!! Usch ja får gå och slå huvudet i väggen en stund nu   


Av Sofia - 1 april 2010 17:59

Är ni nånsin gråt sugna? Ibland känns det som ja e den enda... Alltså nu menar ja inte sitta grina och tycka synd om sig själv. Utan mer bara att få ur sig det. Se en sorglig film och grina som en tok sen e det över..


E ja ett pucko nu??  

Av Sofia - 1 april 2010 17:55

Har sett många som inte har nån header eller så... om ni behöver hjälp med header eller annat så kan ni alltid fråga mig :) Ja utbildar ju mig till webdesigner så lite borde ja allt kunna :)

Av Sofia - 1 april 2010 17:31

ha en blogg till som bara är film och tv och ha allt blandat i denna... Alltså ja menar att ja ska ha samma film och tv grejor i denna. Fast de som vill läsa om bara film och tv kanske inte vill läsa allt annat ja gör :)


Vad tycker ni?

Av Sofia - 1 april 2010 17:29

Nu har ja och mami varit på promenix i bergen... Ut var det sol och jätte fint och hem gick solen i moln och vi fick motvind! Så jädra kallt. Ser ut som en kokt kräfta i ansiktet just nu :)

Av Sofia - 1 april 2010 12:20

Jag nu kör jag igång Veckans Blogg igen!


Allt ni behöver göra för att bli Veckans blogg är att skriva något om min blogg i eran blogg & länka till den. Det ni kan skriva är ex att ni är med och tävlar här. Inte alls svårt :) Och sedan måste ni lägga en kommentar i detta inlägg att ni vill vara så klart, glöm inte ange eran blogg för annars blir det svårt för mig :)


Klockan 19.45 imorn(Fredag) utser jag & två vänner, 3 stycken av bloggarna som sedan alla kommer få rösta på. Kl 20.00 Lördag, räknar vi rösterna och utser vinnaren!


Vad vinner du? Förutom äran då, och förhoppningsvis lite mer besök så får du stå med här till vänster i min meny som Veckans Blogg vinnare  Förra veckans vinnare blev Jenny som fick flest röster! Hennes blogg hittar ni här i menyn.


Var snälla och inte skriv annat i detta inlägget. Bara om ni anmäler er till Dagens Blogg.


OBS! Snälla försök att inte lägga andra inlägg än tävlingsbidragen i detta inlägg

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards