*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under april 2010

Av Sofia - 1 april 2010 12:11

Hade en konstig dröm inatt som var så läskig på nåt vis att ja fortfarande var lite skärrad när ja vaknat. Ja drömde att ja skulle gå hem från nåt kalas och nån började jaga mig. Ja såg inte vem det va eller så utan ja bara hörde och kände att nån var efter mig. Fast ja sprang hemåt så kom ja aldrig hem på nåt vis. Skit läskigt... Avskyr mardrömmar.....

Av Sofia - 1 april 2010 00:52

Ja idag e det första april och ja försöker fundera ut vem ja ska lura och vas ja ska säga :)


Ska ni lura nån? Vad ska ni säga? Berätta gärna era luriga planer, ja ska inte skvallra ;)

Av Sofia - 1 april 2010 00:47

Nu har ja precist sett på Dan in real life. Ja gillar denna filmen mycket för den får en att känna så många olika känslor och det innehar det mesta.


Handling: Dan är en änkling med 3 döttrar. Hans fru har varit död sen en tid tillbaka och han har svårt att träffa nån ny. Så en dag när de är på weekend med hela familjen träffar han en tjej direkt som han känner är rätt fast tyvärr är hon upptagen med ingen mindre än hans egna bror.


Betyg: ***


Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards