*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under april 2010

Av Sofia - 5 april 2010 22:12

Känner att ja e sugen på att se nån bra film... Vet inte riktigt vilken ja ska se bara :) Känner mig så där trött, hängig och slapp. Då brukar ja bli sugen att se någon drama... Förslag nån?

Av Sofia - 5 april 2010 22:09

Nu har ja sett på filmen motherhood med Uma Thurman. Fick för mig att det skulle vara nån film med lite fart i fast det var det verkligen inte. Den va väldigt dålig!! Inte alls min stil. Visst ja fattar att det kan vara hårt med 2 barn i storstan osv fast de kunde gjort filmen med lite mer humor. Allt va tråkigt. Tyckte inte ens Uma va bra! Stor besvikelse...!!


Betyg: * 

Av Sofia - 5 april 2010 15:30

Dagens Bästa: Jag har hittat ett jobb och ett hus ja vill ha :)


Dagens Sämsta: Ingen sol


Dagens Låt: Don´t worry


Dagens Tanke: Hur fasen ska ja få fram 1,2 milj på en vecka??


Dagens Samtal: Var med mami, angående hur man ska skriva en löneanspråkan


Dagens Tv: Ska precis se I taket lyser stjärnorna


Dagens: Lärdom: En känguru kan hoppa 9 m :)

Av Sofia - 5 april 2010 14:47

Idag har ja hittat både ett jobb och ett hus som ja vill ha!! FAst så tur har man väl inte men man kan ju alltid hoppas och drömma. Jobbet ligger dessutom bara 10 min från huset...


Hur ska ja lösa detta? Nån lär ju bjuda på det huset snart. Får spela 100 rader på lotto på onsdag :)

Av Sofia - 5 april 2010 14:19

Varför ska alltid pengar styra allt? Tänk vad folk kan göra för pengar nu för tiden... Nästan vad som helst eller ja, de gör vad som helst!


Denna världen kan vara riktigt sjuk ibland...

Av Sofia - 5 april 2010 14:11

Nu har ja hittat ett hus ja vill ha.....! Så jävla fint! Ligger perfekt för djuren och allt e renoverat! Ett jätte fint en plans hus i villaområde. Vill vinna massa pengar så ja kan köpa!!!


Har nån där ute några miljoner över så får ni gärna ge mig :):):)

Av Sofia - 5 april 2010 13:43

ibland behöver man verkligen en spark i röven för att komma igång. Ja behöver verkligen ta tag i skolan nu. Innan det e försent men ja kan bara inte koncentrera mig på det. Jag försöker sitta och lyssna på föreläsningar men direkt ja inte förstår eller det blir för svårt, lägger ja ner det!


Hur fasen tar man tag i saker man inte har nån lust med??

Av Sofia - 5 april 2010 13:41

Ja vet att ja drömde nåt konstigt inatt men kan inte säga vad. Fast när ja vaknade hade ja en sån där känsla att det var en mardröm. Ja hatar den känslan, och att ja inte vet vad ja drömt...


Drömmer ni ofta drömmar ni kommer ihåg?

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards