*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under mars 2010

Av Sofia - 20 mars 2010 17:32

Nu ska ja sätta mig och se på Jurassic Park 3:an... Var ett tag sedan ja såg den nu och har alltid gillat dom filmerna :)

 

Av Sofia - 20 mars 2010 16:30

Äntligen acceptera att du e lite iq-befriad kanske? :) Haha nej skämtosido.


Om du fick vara man för en dag. Vad skulle du ha gjort då? Eller om du e kille vad skulle du gjort om du va tjej?

 


Av Sofia - 20 mars 2010 16:19

Ja nu är det bara 1,5 h kvar till veckans blogg ska koras... Ni får jätte gärna rösta :) Just nu har 9 stycken röstat och det står ganska lika, så rösta!!    


Länken till inlägget är http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se/2010/03/19/2708552-bloggarna-som-kan-vinna-veckans-blogg-ar-rosta/

Av Sofia - 20 mars 2010 15:52

Använder ni Bloglovin flitigt? Jag har inte använt det så mycket hittills fast det e ganska bra att man kan följa de bloggar man gillar på det sättet. Idag har ja fått en ny som följer mig, tack Johanna :)

Av Sofia - 20 mars 2010 15:26

Vet inte riktigt hur ja ska göra ikväll... kusin Viktoria vill att ja ska komma dit och det vill jag med fast har inget sug på att göra nåt och har varit ute mycket nu på senaste. Vill fast ingen ork. HJÄLP!


Hur får man ork och lust??

Av Sofia - 20 mars 2010 15:17

Har precis läst klart min veckans nu, och ja kan inte påstå att ja lärde mig något som ja inte redan visste. Fast ja fick syn på en snygging som var längesen jag såg :) Nämnligen Jared Leto, jädrar va den mannen ser bra ut!!

   


Av Sofia - 20 mars 2010 14:35

Den absolut bästa tidningen jag vet är Veckans NU! Ja vet inte varför, den innehåller bara skvaller och bilder. Fast ibland kan det vara skönt att gotta sig i andra olycka lite, fast att säkert 2 % av det som står i tidningen stämmer :) Har i alla fall köpt denna tidningen sedna ja var typ 17 eller 18 och har inte missat ett nummer tror ja :)


Så nu ska ja läsa och äta mina gratis Polly (fick en gratis Polly från Ica :)


Av Sofia - 20 mars 2010 14:30

Tog lite bilder när vi var ute och gick :)

       




Ovido - Quiz & Flashcards