*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under mars 2010

Av Sofia - 22 mars 2010 22:03

Är lite besviken på Spårlöst idag, då det var repris och verkar som de ska börja sända repriser nu då jag sett det som kommer nästa gång med. Lite tråkigt... Håkanīs Bar var lika lamt idag fast man får en del skratt av den lamheten Håkan besitter :) Hans anställda och han pasar verkligen ihop på nåt vis :)

Av Sofia - 22 mars 2010 19:54

Nu har ja sett Alice in Wonderland. Filmen är ju otroligt bra gjord men massor av stora och små finesser. Färgglad och fantasifull skulle man minst sagt kunna säga. ibland har ja lite svårt för såna här filmer för det blir lite FÖR mycket fanasti. Inte riktigt min typ av film, lite för fjantig fast som sagt otroligt bra gjord och man måste ju så klart ha sett den :)


Betyg: ***+




Av Sofia - 22 mars 2010 19:47

Nu börjar snart Håkans bar, jag har bestämt att ge det nån chans till. Inte värsta bra programmet men det går inget annat bättre nu heller så kan lika gärna kika på det. Tycker det e lite kul att de tryckte upp hans skylt som Hakåns Bar :):)

Av Sofia - 22 mars 2010 17:44

  Ja vill fira regnet med en lite snö bild som jag tog för nån månad sen... Skönt att skiten nu e borta och förhoppningsvis ser vi inte mer snö förrän nästa vinter :)

Av Sofia - 22 mars 2010 17:37

Ja det regnar ute,.. eller ja det kanske vissa av er har märkt! Otroligt nog har man ju saknat regnet lite. Har inte sett regn sen i höstas när ja tänker efter lite extra ;) Jippiiee ALL LOVE TO THE RAIN!!!  

Av Sofia - 22 mars 2010 17:32

Till kvällsmat idag blir det köttfärssoppa :) Det känns som det e nyttig och bra. Ska bli mumsigt. Till detta blir det nog en bra film, längtar tills Spårlöst ikväll. Jag hoppas verkligen det blir ett bra avsnitt denna gången :)

Av Sofia - 22 mars 2010 14:20

Soppa lär väl vara bra när man e förkyld och känner sig halv dålig? Vitlök och citron fast det e väl mest förebyggande. Vad ska man äta när det e försent??

Av Sofia - 22 mars 2010 13:59

Idag ska ja äntligen se den :) Har väntat så länge på att få se denna nu. Tyvärr har jag hört en del som tyckte att den inte alls var bra. Så ja vet lite vad ja ska förvänta mig i alla fall. Återkommer med recension sen ;)


Ovido - Quiz & Flashcards