*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under mars 2010

Av Sofia - 22 mars 2010 13:53

Ja räknar upp de jag tycker e värdiga :) Ni får gärna säga nån annan om ni har nån annan favorit!

1. Ballar av stål

2. Parlamentet

3. Solsidan

4. Blåsningen

5. Roast på Berns


Jag gillar Parlamentet bäst. Solsidan e också bra. Berns gillar jag inte alls då jag tycker att de ibland går för långt där. Det blir för mycket! Ballart av stål e okej och blåsningen med.

Av Sofia - 22 mars 2010 13:46

De gör ju reklam för våfflor överallt på affärerna nu, men när är våffeldagen? Lite skumt att de inte skriver ut det i reklambladen :) Våfflor e ju så grymt gott så ja bara måste ha när den dagen kommer!


Vad har ni på era våfflor??

 

Av Sofia - 22 mars 2010 13:40

Tror ni att man kan vinna på skraplotter online? Jag har skrapat några ggr på typ svenska spel och vunnit några ggr. Ibland undrar man ju hur det går till. En släkting till mig har vunnit 10000kr en gång på en "online lott". Fats ja blir alltid fundersam hur det funkar :)


Ni kan testa här, 50 spänn gratis :)


Alla nya spelare får 50kr utan insättningskrav – Ta chansen nu och skrapa fram vår Prime Jackpott

Av Sofia - 22 mars 2010 13:26

Igår såg jag också denna filmen. Den var otroligt seg och helt enkelt otroligt dålig. Det va lite kul att se Jake Gyllenhaal så ung och knasig.


Handling: Handlar om en tjej som inte är det minst lycklig hemma. Hennes man bara dricker öl och röker på. Hon trivs inte på jobbet. En dag börjar det jobba en ny kille på hennes jobb och då ändras allt! Fast vem ska hon i slutet välja?


Betyg: *+


Av Sofia - 22 mars 2010 13:23

Nej precis som överskriften säger... Fy fasen för visdomständer. Dom är onödiga och gör bara ont. Har spänningshuvudvärk nästan varje morgon pga dom. Vill bara att de ska försvinna nu!!

Av Sofia - 22 mars 2010 13:19

Igår såg jag det family stone eller välkommen till familjen som den heter på svenska. Jag har sett den massa ggr fast tycker den e underbar. Den berättar verkligen mycket som egentligen kan hända vilken familj som helst. Bra skådespelarinsatser!


Handling: Att komma till en ny familj är inte allt lätt och inte blir det lätt för meredith heller. Intriger och händelser gör att det till slut inte alls blir som hon tänkt sig sin julafton!


Betyg: ***+ 

Av Sofia - 22 mars 2010 13:09

Inser nu att mitt inlägg om Veckans Blogg inte ens kom med... Så jag gör ett nytt här :) Veckans vinnare blev... trumvirvel.... JENNY!!


Grattis Jenny :)


Hennes blogg ligger nu här i vänster spalten och för er som vill vara med och tävla är tävlingarna på fredagar! :)



Till Jennys Blogg

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards