*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under mars 2010

Av Sofia - 19 mars 2010 19:59

Nej nu ska ja se Letīs Dance och äta till tacogratäng :) Heja heja Claudia

Av Sofia - 19 mars 2010 19:48

Det var jätte svårt att välja ut 3 stycken bloggar måste jag säga... många va bra fast vi saknade en header eller liknande. Fast alla va skit bra :)


Regler för röstning:

1. Du måste ha en godkänd blogg för att rösta. Röster utan godkänd blogg räknas inte. Du får bara rösta en gång.

2. Du anger siffran på den bloggen du tycker ska vinna.

3. Ja, man får rösta på sin egen blogg och du får göra "reklam" för dig själv i din egna blogg  


Klicka på bilden för att komma till bloggen!


1. Roxburg  

2. Jenny

 

3. Livet genom kameran  

 

Av Sofia - 19 mars 2010 18:48

utses! Ska bli jätte spännande. Hoppas många kommer rösta sen nu då :) Just nu är det 6 stycken som är med i tävlingen. Ska kolla så alla har länkat rätt och så, ven det hoppas jag. Jätte fina bloggar så det blir svårt. Ja gillar alltid alla bloggar för de flesta e så olika och alla har nåt bra :)


Vill ni vara med och tävla så ligger inlägget lite längre ner :) Ni har till kl 19.45 på er! Sedan är det Letīs Dance som g'ller för mig. Har tagit ett glas vitt nu :) Underbart gott 

Av Sofia - 19 mars 2010 17:27

Ahlgrens Salta Bilar e ju hur goda som helst! Trodde inte de skulle vara så goda som dom är. Ett stort + för dom :)


Vill du bli Veckans Blogg här hos mig?? Kolla då in detta inlägget och anmäl dig!


http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se/2010/03/19/2706448-vill-du-bli-veckans-blogg/

Av Sofia - 19 mars 2010 15:38

Tipsar er igen! Vill du tjäna pengar på din blogg? Det är super lätt.. Ja tjänar pengar ofta på min blogg och det kan du också göra. Du får själv välja vilken reklam du vill ha. Du kan ju kika på den reklamen ja har i spalten till vänster.


Klicka sedan här och anmäl dig... Det kostar absolut inget. Det enda du kan göra är att tjäna på det..

Tjäna pengar på din webbplats!

Av Sofia - 19 mars 2010 15:27

Idag har jag haft mitt besöksrekord hittills på denna bloggen :) Känns ju skit kul  Äntligen händer det nåt bra idag!

Av Sofia - 19 mars 2010 13:06

Jag nu kör jag igång Veckans Blogg även på denna nya bloggen...


Allt ni behöver göra för att bli Veckans blogg är att skriva något om min blogg i eran blogg & länka till den. Det ni kan skriva är ex att ni är med och tävlar här. Inte alls svårt :) Och sedan måste ni lägga en kommentar i detta inlägg att ni vill vara så klart, glöm inte ange eran blogg för annars blir det svårt för mig :)


Klockan 19.45 utser jag & två vänner, 3 stycken av bloggarna som sedan alla kommer få rösta på. Kl 18.00 imorn räknar vi rösterna och utser vinnaren!


Vad vinner du? Förutom äran då, och förhoppningsvis lite mer besök så får du stå med i min länk lista som Veckans Blogg vinnare  


Var snälla och inte skriv annat i detta inlägget. Bara om ni anmäler er till Dagens Blogg.


OBS! Andra inlägg tas bort! Om du vill skriva nåt annat gör det i ett inlägg längre ner eller upp, tack! :)

Av Sofia - 19 mars 2010 13:00

Nu när man ser såna som går typ i högstadiet så tror ja nästan att det är nåt fel med dom. De e ju pyttesmå hela bunten. Så liten var väl inte jag när jag gick i högstadiet? Jag förstår inget. Jag var ju mycket mognare och större (inte bredd mässigt men kroppsmässigt ;)


Eller??? Nu e ja bra fundersam...  

Ovido - Quiz & Flashcards