*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under mars 2010

Av Sofia - 19 mars 2010 12:54

     





Hittade dessa söta klänningar här... De gör verkligen snygga kläder :)


Av Sofia - 19 mars 2010 12:44

Tror ni att man kan känna sig som en smile? På bloggplatsen finns ju så otroligt många smiles att välja på...


Idag känner ja mig som en sån här  

Jag hoppas snart att ja ska bli så här   


Haha...

Av Sofia - 19 mars 2010 12:32

Idag har ja noll lust... till typ allt känns det som. Har fasen skaffar man sig lust? Inte ens frukost orkar ja fixa. Ja måste verkligen få tummen ur röven och ta tag i mitt liv men som sagt, noll ork! Igår mailade ja en lärare i alla fall och frågade om ja bara kan göra slut tentan. Ja hoppas han svarar ja annars e ja körd! Jag vill ha:

* Sol

* Lust

* Ny bil

* En miljon

* Ett hus


Ja, suck va ska man göra. De två översta kommer nog, de tre understa får ja vänta på!   

Av Sofia - 19 mars 2010 12:23

Nån som såg avsnittet igår? Jag gillar verkligen det här programmet. För jag har alltid gillade michael fast inte veta så mycket om Jackson Five eller vad som hände med dom. Det bästa tycker jag är att de är så ärliga mot varandra och mot tv publiken. De pratar ju skit om varandra hela tiden och intrigerna finns ju där jämt..

 

Av Sofia - 19 mars 2010 12:19

Nattfilmen inatt blev It runs in the family, med bl.a michael Douglas. Den va ganska seg och det hände typ inget direkt anmärkningsbart förrän på slutet. Handlar om en vanlig familj med vanliga problem typ. Ja kommer nog inte se den igen...


Betyg: *

Av Sofia - 19 mars 2010 12:17

När du besöker en ny blogg, brukar du lägga in en kommentar då? Eller bara du kollar bloggar? Jag brukar alltid försöka lägga en ny kommentar i varje blogg ja besöker, annars känns det lite som ett onödigt besök :)

Av Sofia - 19 mars 2010 11:53

Fy fasen vilket äckligt väåder det e... man får ju inte lust att göra något. Det är så mycket dimma att ja nästan inte ser ut. Fast mycket snö har smält inatt och det kan man inte klaga på, fast saknar   

Av Sofia - 19 mars 2010 11:49

Det är ju så jädra skitit ute nu och när ja kommer in får ja bada hundarna,i alla fall Nova som e vit. Eddie klarar sig okej ändå :)


   

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards