*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under mars 2010

Av Sofia - 16 mars 2010 12:00

06.50 Vaknar av att Eddie spyr. 3 ggr dessutom innan han kunde somna om.

07.30 Har fortfarande inte somnat om.

07.45 Tror att ja har somnat nu ;)

09.30 Eddie väcker mig igen

09.40 Ger med mig och plockar upp han i sängen

09.52 Han vägrar somna trots att han nu får ligga PÅ mig

10.50 Vaknar och inser att ja faktiskt somnat om. Eddie ligger fortfarande på mig. Tror dock inte han sovit nåt alls

10.55 Han spyr två ggr igen. TACK GODE GUD att ja hann plocka ner han från sängen!


Så ingen bra dag hittills, tur att det e fint väder ute i alla fall :)

Av Sofia - 15 mars 2010 22:30

Har ju sett på Håkans Bar, tyckte inte det va direkt bra och han va ju typ lika flummig som han var i Färjan. Sedan såg jag på spårlöst, och programmet idag va så där. Lite konstigt för det känns som man hade massa frågor man ville veta efter programmet...


Har även sett på Jumanji. Var så otroligt längesedan ja såg den att ja hade glömt hur den var. Den är helt okej, ingen toppen 10 film fast ändå en film man borde se om man inte sett den.

 

Av Sofia - 15 mars 2010 20:15

Ja nu har det börjat... och ja säger bara HAHAHA. Vilket jädra gäng dom där 4 e alltså. Killen borde ju ha platsat i FCZ, tjejen i Big Brother och tanten vet ja inte var hon skulle platsat! Blir en rolig fortsättning att se...


Av Sofia - 15 mars 2010 18:34

Nu har vi varit en lång promenad i bergen, hundar sprang som idioter så nu e dom gott trötta :) Ja ska ställa mig och göra räkwok tänkte ja och sedan invänta kvälls tv program :)

Av Sofia - 15 mars 2010 16:36

Idag e ja baksugen igen :) fast eftersom ja ska undvika onyttigheter nu ett tag så måste ja försöka hålla mig! Ska ut en promenix i solen istället  

Av Sofia - 15 mars 2010 15:45

Om du fick vara en av dessa personer vem skulle du vilja vara då och varför?


1. Britney Spears

2. Barack Obama

3. Bruce Willis

4. Tyra Banks

5. Rihanna

Av Sofia - 15 mars 2010 15:26

Har precis varit inne på en sida som handlade om en ung kille som tagit självmord för att han va mobbad i skolan hela sitt liv. Han var bara 14 år! Satan va arg ja blir av sånt, finns det ingen som gör nåt i skolan nu för tiden? Varför märker ingen såna som mår så dåligt??! Fy fan att det ens får hända!

Av Sofia - 15 mars 2010 15:14

Satan va ja hatar räkningar... Direkt man betalat i slutet av månaden börjar det komma nya som ska betalas! Varför kan inte hela landet inför en betalningsfri månad för??   

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards