*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under mars 2010

Av Sofia - 23 mars 2010 18:41

Ja såg det igår och blev faktiskt positivt överraskad :) Hon e ju grymt rolig även om vissa saker hon kör kan vara lite tjatiga. Jag kommer klart fortsätta se det. Fick mig en hel del goa skratt :)

 

Av Sofia - 23 mars 2010 18:35

Japp nu har ja sett den... Och jag blev SUPER besviken. Jag brukar vara snäll med komedi betygen fast nu har ja knappt ord kvar. Den var helt meningslös. Ångrar att ja har gått och väntat på den. Tror ja skrattade en eller två ggr (och ja e lättroad). Att kalla denna komedi e uruselt. Ja skulle kalla den misslyckad! Hugh Grant e super lam, Sara J Parker likadan som hon e i alla andra filmer typ!


Betyg: *

 

Av Sofia - 23 mars 2010 18:32

Nu ska ja sätta mig i ett varmt skönt bad hade jag tänkt, och försöka att slappna av lite och förhoppningsvis släpper huvudvärken en del :)

Av Sofia - 23 mars 2010 18:29

Lilla älskade meya ligger och sover på ett skåp... Hon e den underbaratse lilla katten i världen. Så kelig och snäll :)

Av Sofia - 23 mars 2010 18:25

Vet inte om ni varit på någon vårdplanering nån gång, idag var min första. Tre tanter från kommunen ska komma och hjälpa morfar att bestämma var hur och när han vill komma hem. Ingen vet ju hur länge han kan klara sig hemma själv fast han ska få tillsyn 5 ggr per dagen. Väldigt mycket som ska bestämas snabbt. Fast dte gick bättre än ja trodde. Idag sa han att han förstår att han inte kommer att bli frisk. För er som inte läst nåt om detta innan så har han pankreascancer, som är bukspottskörteln och det har spritt sig till levern och det finns inget de kan göra åt det, så nu e det bara att vänta och hoppas att han får leva nogorlunda smärtfri och sen får somna in snabbt... Fruktansvärt e det! Ibland e man så hjälplös...

Av Sofia - 23 mars 2010 18:23

Tv3

20:00 Stjärnkockarna
21:00 The mentalist
22:00 Top chef


Kanal 4

20:00 Äntligen hemma
21:00 House


Kanal5

20:00 Dating in the dark
21:00 Desperate housewives
21:55 Cougar town
22:25 Christine


Dagens Film: Kanal 6 kl 21:00 Tomcats


    Av Sofia - 23 mars 2010 18:20

    Idag har det inte blivit att sitta vid datorn något alls, alltså inget bloggandet heller så nu har ja lite att komma ikapp med :) Har varit på sjukhuset hos morfar hela dan och är nu hemma. Helt slut i huvudet, önska ja kunde somna och det skulle vara imorn!

    Av Sofia - 22 mars 2010 22:06

    Nån som såg det sist gång? Jag gjorde det inte, fast ska ge det en chans idag tänkte jag. Ibland kan hon vara lite rolig. Kan ju vara rolig om hon har bra gäster ved också :)

    Presentation


    Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

    Omröstning

    Hur gammal är du?
     10-15
     15-20
     20-25
     25-30
     30 eller äldre

    Tidigare år

    Senaste inläggen

    Kategorier

    Arkiv

    Länkar

    Sök i bloggen


    Ovido - Quiz & Flashcards