*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under mars 2010

Av Sofia - 26 mars 2010 01:26

Nu har ja precis sett på Hangover. Tror detta är tredje gången ja ser den och skrattade faktiskt mest denna gången :) Ibland är man mer lättroad. Den är faktiskt bra så den borde ni se :)


Handling: Handlar om 4 killar som ska fira en svensexa i Las Vegas. Under kvällen går allt fel som kan gå fel och på morgonen fattas han som ska och gifta sig.


Betyg: ***+


Av Sofia - 25 mars 2010 23:37

Jag hoppas fler kommer att anmäla sig till min Veckans Blogg tävling, 3 anmälda hittills :)


Bara du har en blogg så kan du vara med... Inlägg ligger här Till Tävlingen

Av Sofia - 25 mars 2010 23:35

Så nu var programmet slut för denna gången och det va lika bra denna gången. De känns så otroligt vanliga på nåt sätt. De bryr sig om alla. Pratar med alla fans. De verkar så tacksamma på något vis. Ja är otroligt glad att de har sänt den här serien i Sverige, ja kommer sakna den när den e slut...


Nej nu ska ja försöka bestämma mig för nån rolig film ja ska se :)

Av Sofia - 25 mars 2010 23:24

Förut ringde en försäljare, kl 21.15 Lite väl sent el?

- Hej jag heter bla bla och ringer från bla bla

- Jaha... hej

- Ursäkta om jag ringer så sent (ring inte då!)

- Ingen fara

- Jag undrar om du vill testa våra gratis omega3 vitaminer

- Nej tack

- De är helt gratis, bara porto

- Då är de inte gratis?

- Öhhh nja

- Nej tack hej då!!!


Så trött man blir på såna ibland, säg inte att det e gratis när det inte e det!!

Av Sofia - 25 mars 2010 23:21

Nu sitter ja här och ska försöka välja en film jag ska se efter Jacksons, men kan bara inte komma på nån jag vill se. E inne på nån komedi fast har helt beslutångest. Det brukar inte hända mig när det kommer till filmer... Nån som har nåt förslag?

Av Sofia - 25 mars 2010 20:32

Nu väntar ja igen :) Denna gången på att Familjen Jackson ska börja. Så segt att de flyttade fram det till 22.40 Ska snart se en skräckfilm e det tänkt, vet inte om ja e så sugen men :) Ser sällan på skräckfilmer då ja ofta tycker dom e dplig och ja e ganska svår skrämd...   

Av Sofia - 25 mars 2010 18:58

Jag nu kör jag igång Veckans Blogg igen!


Allt ni behöver göra för att bli Veckans blogg är att skriva något om min blogg i eran blogg & länka till den. Det ni kan skriva är ex att ni är med och tävlar här. Inte alls svårt :) Och sedan måste ni lägga en kommentar i detta inlägg att ni vill vara så klart, glöm inte ange eran blogg för annars blir det svårt för mig :)


Klockan 19.45 imorn(Fredag) utser jag & två vänner, 3 stycken av bloggarna som sedan alla kommer få rösta på. Kl 20.00 Lördag, räknar vi rösterna och utser vinnaren!


Vad vinner du? Förutom äran då, och förhoppningsvis lite mer besök så får du stå med här till vänster i min meny som Veckans Blogg vinnare  Förra veckans vinnare blev Jenny som fick flest röster! Hennes blogg hittar ni här i menyn.


Var snälla och inte skriv annat i detta inlägget. Bara om ni anmäler er till Dagens Blogg.


OBS! Andra inlägg tas bort! Om du vill skriva nåt annat gör det i ett inlägg längre ner eller upp, tack! :)

Av Sofia - 25 mars 2010 18:14

Nu ska ja ställa mig och göra våffels... Ska bli så gott. E verkligen hungrig nu. Har bara ätit min buljong idag så magen skriker efter lite goa våffels ;) Ekströms e dom godaste. Gör ni själv eller e ni lata som ja och köper färdiga?

 

Ovido - Quiz & Flashcards