*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under oktober 2011

Av Sofia - 5 oktober 2011 11:47

Alltså veckorna går ju så sjukt fort! Ja har verkligen slappat med bloggandet med..:( Hinner inte allt ja vill just nu, dygnet skulle gärna få ha många flera timmar!


I helgen var jag, mamma och min bror i Danmark. Det var grymt mysigt att åka bara vi igen. Var helt underbart väder, vi gick i linne hela helgen och solade till och med. Stranden var full i folk, önskade vi med kunde ha lite sensommar här i Sverige!


Sedan har det mest var jobb och grejat i hus som gäller. Idag är ja egentligen ledig men ska jobba ändå. Hade gärna haft en hemmadag och bara grejat men ändå bra att jobba och tjäna pengar :)


Vi har i alla fall äntligen fått bredband om ja inte sagt det, alltså adsl. Gud som Telia krånglat men nu ska det väl äntligen bli bra! Hoppas ni haft en bra vecka hittills :)

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards