*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Direktlänk till inlägg 3 februari 2011

Blogg "leken" 3:an!

Av Sofia - 3 februari 2011 13:08

På min tidigare blogg hade jag en sak som heter 3:an, det är en typ av "blogglek" där man fyller i massa frågor och 3  svar! Jag tänkte försöka köra igång den igen för det är alltid så kul att läsa svaren på de bloggar man följer, man ska skicka vidare till 3 personer när man själv gjort den!


1. Säg 3 saker du gillar med dig själv

Jag är väldigt kreativ, bryr mig alltid om andra, envis som en åsna :)


2. Säg 3 saker du inte gillar med dig själv

Jag hatar mitt dåligt tålamod, att jag har svårt att glömma saker, dåligt minne. De där två sista sakerna är helt två olika. Dåligt minne menar jag typ när ja ska handla på affären och vet inte varför jag gick dit


3. Säg 3 saker som ingen vet om dig

Fan va svårt, det finns ju alltid nån som vet! :) En av mina stora drömmar är att adoptera, jag hatar fötter och för några år sedan fick ja en sån kraftig hjärnskakning att ja förlora smak och lukt. Lukten har bara kommit tillbaka 30% och smaken ca 70%


4. Säg 3 personer som betytt mycket för dig

Min mamma, min bror och morfar <3


5. Säg 3 saker du önskat att du inte varit med om

Att min lillebror dog, hjärnskakningen, och att morfar fick cancer


6. Säg 3 av de bästa sakerna som hänt dig

Mina djur men dom är 8 stycken :)


7. Säg 3 färger som du gillar bäst

Svart, rosa och gul


8. Säg 3 saker(inte personer)du inte kan leva utan

Min dator kommer först, sedan min säng och sist min mobil


9. Säg 3 personer som dött som du skulle vilja träffa igen

Min morfar kommer först, sedan min farmor och sedan skulle det inte ha skadat att möta Elvis Presley ;)


10. Skicka vidare den här till 3 personer

Jag skickar denna vidare till Sandra, Danne och Johanna :)

 
 
Danne

Danne

3 februari 2011 13:45

Är lite allergisk mot sånt här igentligen, men okay då :)
Kanske dags att folk får veta lite mer om mig utan att behöva fråga (snart kör ja säkert Frågestunder också haha).

http://danneking.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 27 september 2012 15:08

Ja bloggar på en annan adress just nu, besök mig gärna där      http://bian.bloggplatsen.se ...

Av Sofia - 29 mars 2012 10:55

Känner att mina rubriker inte är allt för roliga men det e ju sanning i alla fall!   Igår var ju min ledig onsdag o ja gjorde stan med Matilda. Fick köpt allt ja vill ha till huset: Hylla till källaren, lampa, svartatavlanfärg, mörkläggninsgardiner o...

Av Sofia - 28 mars 2012 11:44

Varför i helsike e inte vädret bra idag då?? Så typiskt när ja hade tänkt greja på utsidan lite... Man får ta alla dagar man kan för sånt när man har hus :) Om en stund ska ja åka in o handla shoppa lite saker till huset. Sov första natten med en ny ...

Av Sofia - 27 mars 2012 11:53

Idag är det tisdag o imorn är ja ledig :) Ska nog åka in till Torp köpcentrum och handla lite saker till huset, man får passa på när man precis har fått lön! Börjar ett idag, ja hoppas det e lika fint väder imorn. Idag har ja fått röjt upp lite i käl...

Av Sofia - 22 mars 2012 20:57

Har varit så där sjukligt trött i tre veckor nu, varken ja sover eller inte så e ja trött. Är nog bara i en dålig period! Trött ikväll med men ska se Revenge nu som är min nya favoritserie :) Imorn är det fredag å det e sjukt skönt att det snart blir...

Ovido - Quiz & Flashcards