*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

Blogg utmaning

Av Sofia - 24 januari 2011 18:56

Fick en liten bloggutmaning här från Sandra som jag tänkte göra... :)


1 - Hur länge har du bloggat?
Ja det är nog 3 år nu men ibörjan var ja inte lika aktiv som nu. Hade då en annan blogg.

2 - Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare?
Jag tror jag har så där 5-10 bloggar ja läser varje dag. Ja läser inga såna där Kissie bloggar utan bara folk ja kommit i kontakt med via bloggen

3 - Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
De flesta är nog dagboks


4 - Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Ja det tycker dom nog absolut. Finns dock en del saker ja skriver om i bloggen som ja inte pratar om öppet men ibland behöver ja skriva av mig.


5 - Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Gränser har jag allt men jag skriver om sånt som jag gör och saker jag tycker. Jag skulle aldrig skriva om sex och sånt i bloggen för det tycker jag inte rör andra.


6 - I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du?
Jag bloggar nog mest bara för att få skriva av mig av alla idéer och tankar ja har i knoppen


7 - Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen?
Nej det har jag nog inte gjort tror ja, vet egentligen inte varför. Har bara inte blivit av.


8 - Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga?

Ja det kan det säkert. Ja tycker många bloggar är riktigt hemska och vissa handlar verkligen om saker man inte borde skriva eller visa öppet


9 - Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig?

Jag ser nog inga nackdelar men att blogga, det skulle vara att man kanske skulle kunna använda tiden på ett bättre sätt men annars inget direkt ja tänker på


10 - Tror du att du fortfarande bloggar om två år?
Jag det tror jag absolut men man vet ju aldrig!


Jag utmanar Jenny, Cecilia och Veronica att göra samma sak! :)

 
 
Cecilia

Cecilia

24 januari 2011 20:02

Fint, de ska jag fixa :-D Thx!

http://www.ceciliadarling.se

 
Jenny

Jenny

25 januari 2011 18:43

sv: Haha aa jag ska lägga in det efter att jag gjort läxorna! ;D

http://kalei.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 27 september 2012 15:08

Ja bloggar på en annan adress just nu, besök mig gärna där      http://bian.bloggplatsen.se ...

Av Sofia - 29 mars 2012 10:55

Känner att mina rubriker inte är allt för roliga men det e ju sanning i alla fall!   Igår var ju min ledig onsdag o ja gjorde stan med Matilda. Fick köpt allt ja vill ha till huset: Hylla till källaren, lampa, svartatavlanfärg, mörkläggninsgardiner o...

Av Sofia - 28 mars 2012 11:44

Varför i helsike e inte vädret bra idag då?? Så typiskt när ja hade tänkt greja på utsidan lite... Man får ta alla dagar man kan för sånt när man har hus :) Om en stund ska ja åka in o handla shoppa lite saker till huset. Sov första natten med en ny ...

Av Sofia - 27 mars 2012 11:53

Idag är det tisdag o imorn är ja ledig :) Ska nog åka in till Torp köpcentrum och handla lite saker till huset, man får passa på när man precis har fått lön! Börjar ett idag, ja hoppas det e lika fint väder imorn. Idag har ja fått röjt upp lite i käl...

Av Sofia - 22 mars 2012 20:57

Har varit så där sjukligt trött i tre veckor nu, varken ja sover eller inte så e ja trött. Är nog bara i en dålig period! Trött ikväll med men ska se Revenge nu som är min nya favoritserie :) Imorn är det fredag å det e sjukt skönt att det snart blir...

Ovido - Quiz & Flashcards