*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sofia - 3 oktober 2010 17:56

Ja snart är klockan 20.00 och då börjar äntligen Ensam mamma söker. Det enda programmet som ja följer på söndagar. Sist säsong när de gick så gillade ja mammorna väldigt mycket men i detta har ja ingen favorit av mammorna eller av deras killar. Ja hoppas snart att det ska ändras :) Ja tycker för övrigt att det borde ha ett program för killar med, Ensam pappa söker, varför inte?! Fast i Bonde söker fru brukar det ju va flest killar, det ska ju också börja snart igen  


Vem e eran favorit mamma och vilken av tjejernas killar gillar ni mest?


Av Sofia - 3 oktober 2010 12:41

Är verkligen helt tokig i väskor, mer än ja e i kläder. Dessa två tyckte jag va grymt snygga. Ibland önskar man att man hade hur mycket pengar som helst! :) De finns att köpa på Väskan!

   


Av Sofia - 3 oktober 2010 12:35

Japp idag hade ja tänkt ha en städdag men det värsta var att det regnar så mycket... :( Tänkte hänga ut lite mattor och säng kläder men det går inte nu. Ska försöka städa ändå :)


Denna helgen har varit lugn och det har varit skönt. Laddar inför Cypern resan, ska bli så jävla skönt att komma hemifrån en vecka.


Ska ni ut och resa nåt i höst/vinter?  

Av Sofia - 1 oktober 2010 21:43

Ja det här blir lite svårt att säga vad ja tycker då jag verkligen gillade de två som nu ligger på botten för mig. Linda och Chris, tyvärr. Jag gillar verkligen dom båda men de va inte lika bra som de andra idag. 3 av mina 5 wildcards gick vidare så det tyckte ja va bra gissat va mig, ja saknar dock Jimmy men så e det. Han va för lik Erik från förra säsongen... tror ja...


Hoppas nu att rätt åker och rätt får stanna!   

Av Sofia - 1 oktober 2010 18:29

Ja eftersom ja nu har betalat för att stå med i rampljuset här uppe så tror ja att ja får lägga in ett till inlägg om Idol! Jag har vacker här ritat ringar runt dom som har gått vidare och dom jag vill att juryn ska välja ut som "wildcard". Kolla vad ni tycker och kom gärna med kommentarer om vilka ni tycker ska gå vidare och varför. Ni har säkert andra favoriter än mig :)


Rosa ringar= De som gått vidare

Gula ringar= De jag tycker ska bli wildcard. Jag tycker Jimmy, Sassa, Olle och Elin ska gå vidare...


Av Sofia - 1 oktober 2010 18:19

Äntligen har de små fyra pissarna ja tagit hand om börjat göra framsteg, Dockan som ja kallar henne är den modigaste av de fyra och idag har hon legat i mitt knä och spunnit som bara den. Även Gråis har gjort framsteg och vågar komma fram men han vill inte bli lyft ännu men det kommer nog.


    Gråis


Dockan & Gråis

Av Sofia - 1 oktober 2010 17:43

Ja jag försöker verkligen att hitta på saker som är positivt med hösten nu. Jag är lite av en höst depressions person men vill verkligen inte vara det så försöker se det positiva med hösten


1. Det är mörkare på kvällen så det är mysigare när man ska se på tv och tända ljus

2. Man uppskattar solen mer när den väl kommer fram

3. Det är mörkare längre på morgonen när man har sov morgon och vill sova längre

4. Det slipper vara så varmt när man sover och man kan ha tjock mysigt täcke

5. Lövens alla fina färger (Johanna)


Kommer ni på nåt mer så fyll gärna på :) Skriver ni nåt som ja håller med om länkar ja till er ;)

Av Sofia - 1 oktober 2010 15:03

Jag har ju glömt berätta för er om att vår nya filmsida är klar! Jag har två medhjälpare som heter Veronica och Oscar som jag tror kommer bli en bra tillgång för filmsidan. Just nu finns en massa nytt och man kan vinna filmer i vår filmtävling, super enkelt!


Kolla in Asterīs här

Ovido - Quiz & Flashcards