*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under mars 2010

Av Sofia - 28 mars 2010 23:54

Vill sova men kan inte... Har ni nåt bra film tips nån?? En film man somnar lätt till kanske ;)

Av Sofia - 28 mars 2010 20:47

Laddat Vapen påminner ganska mycket om nakna pistolen på humor nivån. Ja gillar nakna pistolen bättre fast denna e med väldigt rolig. Gillar du nakna pistolen ska du klart sen denna och tvärtom :)


Betyg: ***


Av Sofia - 28 mars 2010 19:10

Just nu spelar ja nintendo :) wiii så kul det e. Super mario var min favorit när ja var liten och nu kan ja spela det igen... Skita kul   

Av Sofia - 28 mars 2010 18:28

Nån ville ju att ja skulle uppdatera med info om hur det går för mig och mitt film register, moviecollector. Just nu har ja lagt in 410 filmer och ja det är 1/3 av det som ska in så har lite kvar   

Av Sofia - 28 mars 2010 18:26

Usch så kallt och rått det va ute... Fryser som aset fast ja hade mössa och vantar. Nu e det snart april och solen försvann lika fort som den kom...

Av Sofia - 28 mars 2010 17:35

Nu tänkte ja försöka palla mig ut i den underbart dimmiga vädret ;) Blir att gå en sväng till ica och handla lite. Hundmaten är slut och utan den e vi chanslösa :) Nån där ute i avlånga Sverige som har sol? Då får ni ver än gärna skicka hit lite strålar...  

Av Sofia - 28 mars 2010 15:53

Är inte påslmust och för all del julmust bara den bästa sötdrickan som finns?? Ja e tokig i det. Speciellt apotekarnas. Den e bäst! Ja dricker inte andra sötdrickor så ofta, avskyr cola och sånt. Synd att det ska vara så jädra onyttigt bara....  


Av Sofia - 28 mars 2010 15:48

Var bor ni nu? Är ni nöjda med det eller skulle ni vilja bo någon annanstans (i Sverige alltså). Jag har länge funderat på var ja skulle vilja bo. Jag r uppväxt på Smögen och har bott lite varstans sen dess fast e nu tillbaka här. Har aldrig bott i en storstad då det inte passar mig. Bilar, köer, avgaser, nej tack :) Fats ja skulle ändå vilja testa att bo nån annanstans. Värmland tycker ja e mysigt :)

Ovido - Quiz & Flashcards