*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under februari 2012

Av Sofia - 9 februari 2012 13:13

Tycker verkligen att solen kämpar på under dagarna men ju mer sol, dessto kallare är det tycker ja :( Idag var det 5 minus när ja vaknade men häromdan var det 1 minus. Varför blir det inte bara varmare och varmare istället? ;)


Min chef är i Thailand så är just nu ensam i butiken med vår praktikant Matilda. Det e helt sten dött här alltså, knappt några folk alls ute. Ja längtar till påsk för efter det brukar det sätta lite mer fart på affärerna! Ikväll ska ja hem och rensa på vinden, tror det är möss där uppe så ska ta ner allt till förrådet nere och sedan se hur man ska få bort mössen :( Något bra tips?

Av Sofia - 1 februari 2012 17:29

Nu var det fasen ett bra tag sedan ja bloggade :) Så nu är det dags! Har haft mkt att göra på både jobbet och hemma så har helt enkelt inte hunnit. Allt är i alla fall bra med mig, inget nytt har direkt hänt. Det mesta står stilla nu och det känns lite jobbigt, önska man kunde få ett slut på saker som ska ta slut och få en början på saker som ska börja:) Längtar så sjukt mycket till våren nu, solen på dagarna gör att man blir extra sugen på varmare väder!


Vad längtar ni mest till? Jag längtar nog mest efter mindre kläder och ljuset på kvällarna :)

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards