*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under maj 2011

Av Sofia - 9 maj 2011 19:18

Vaknade halv sju imorse och skulle köra min sambo till jobbet. Ja kände direkt att nåt är konstgit i kroppen, har lärt känna min kropp och dess brister ganska bra de senaste åren. Ja åker hem igen och kan inte sova! Tänker på allt just nu, vill inte ha det så men vill samtidigt inte göra något misstag heller... Varför finns det inte någon som kan säga om saker är rätt eller fel? Jag menar ex: Köp inte det huset, ni kommer inte trivs eller kö det huset, det är perfekt för er!


SUCK! Inte blir man smartare av att tänka på allt hela tiden heller... Skönt väder har det varit idga i alla fall. Jag har fått tvättat en tvätt som hängt ute, dammsugit, plockat upp en disk och nu väntar ja på tvätt nr 2! Imorn är det jobb som gäller igen, känns skönt att jobba istället för att bara gå hemma..


Vad har ni hittat på idag i det fina vädret?

Av Sofia - 9 maj 2011 12:13

Ja då var det en ny vecka, denna helgen har varit kul men inser att ja inte är en sån storsupare längre ;) Skulle aldrig ha mixat öl och vin, det är ingen bra blandning alls! Ja överlevde i alla fall och är ledig idag! Tänkte sola och sedan ska ja fixa med butikens hemsida. Skulle lägga ut den igår men orkade inte sätta på datorn!


Vad har ni gjort för mysigt denna helgen??

Av Sofia - 7 maj 2011 22:42

Mitt humör är som upp coh ner som en jojo... Först var jag glad för att en bra sak hänt men sedan kom mamma och tryckte ner det igen. Svårt att förklara, min mamma är sån. Hon vill bara väl men ibland blir det för mkt att lägga sig i! AJ vet inte hur ja ska tänka längre,.. därför ja inte bloggat! SUCK!!


Hur har ni det med er mamma? Min mamma betyder mest för mig men ibland säger hon lite för mkt... utan mamma hade ja inte levt idag!

Av Sofia - 6 maj 2011 10:38

Då var det fredag igen och ja ska jobba strax. Och idag ska ja även äntligen få kollat min rygg hos massören, ska bli skönt att se vad hon säger. Ja har så jädra ont nu! Sist hittade hon ju massa fel på kotor i nacken och det kan förklara en del värk och spänningar som ja haft.


Ikväll får jag se vad det blir, hoppas på nåt kul, är ledig denna helgen :)

Av Sofia - 4 maj 2011 14:00

Ja då ska man strax iväg då, känner mig lite nervös samtidigt som ja känner mig förväntansfull. Ja är alltid rädd att bli besviken. Varför är det? besvikelse är inte alls något bra!


Ja har nyss ätit två ägg och känner mig mätt på det. Har gått ner 1,7 kg sedan ja började nu, det känns lite men inte direkt något märkvärdigt än. Börjar man äta normalt igen så går man upp det på två dagar typ. Önskade att ja hade motionerat mer för då hade ja säkert gått ner mycket mer. Dock måste man ha tid för det och man måste ha en bra rygg som inte gör ont hela tiden. Men men, det kommer väl :)


Säg lycka till!! :) (Trots att ni inte vet vad ja ska göra ;)

Av Sofia - 4 maj 2011 13:15

Idag när ja vaknade för andra gången så kände ja att detta kommer bli en bra dag! Solen sken, en stund i alla fall fast att vi skrapade rutorna kl 06.45 imorse när sambon skulle till jobbet. När ja kom hem igen så kröp ja ner i sängen, burr så kallt det var! Men lite mysigt med 3 katter och två hundar som ligger nära 


I alla fall, idag ska ja iväg och kolla på en sak. Lite hemlighetsfull, men det finns lite anledningar till det. Ni kommer kanske få reda på det, så småningom. Känner mig lite glad över att detta händer just nu så allt känns bara bra men lite pirrigt med. 


Skönt att vara ledig idag för ja kände att det finns massa saker som ja måste fixa med. Har börjat lite halv storstädning, 200kvm tar lång tid att städa. Känns i alla fall skönt att Novas fällning har minskat men det finns ju en mängd hår kvar för det!

Av Sofia - 3 maj 2011 10:57

Hmm.. här har det inte snöat men det är nog inte långt borta heller. Moln, kallt och rått. Fy fasen. Våren var ju här alldeles nyss! Nu är det 17 dgr kvar tills ja får min första fasta lön :) Känns väldigt bra, kan nog inte förklara med ord hur mkt ja längtar till det. Känns som det händer mkt nu, inom mig, mkt tankar. Ja vill bara fått stilla några av dom och en av dom kan ni läsa i mitt första "hemliga" inlägg. Gillar vanligtvis inte "hemliga" inlägg men detta ville ja inte lägga öppet.


Idag ska ja jobba, ska strax koka mig 2 ägg och sedan ut till Kungshamn. Igår var det två stycken som sa att ja fått färg, kändes lite bra :)


Det är också bara 27 dagar kvar tills jag fyller 26! Det är helt sjukt, känns som ja fyller 23 typ ;) Tiden går allt för fort...

Av Sofia - 3 maj 2011 10:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards