*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Direktlänk till inlägg 16 maj 2011

Vilken helg!

Av Sofia - 16 maj 2011 11:10

Alltså jag tyckte verkligen att Saade var duktig i finalen och han borde ha vunnit! Ja satt och skrek så hade igår ont i halsen. Sedan tyckte ja att killarna i hockeyn var dukitg men 6-1 är ju helt sjukt! Förstår att man tappar koncentration osv när man ligger under men 6-1 känns mest som de sista målen bara är slarv! Men men, en silver peng är inte heller så fel 


Annars hade det inte hänt så mkt för mig i helgen... Jobbade i lördags och ledig igår. Gjorde absolut INGEN nytta igår utan slappade bort hela dan!


Vädret har blivit kallare igen och imorse var det riktigt kallt i huset! Har ni också kallare nu? Så sugen på utlandsresa men får se om det blir någon i år... 

 
 
Vivi

Vivi

16 maj 2011 12:45

Jo vi ska iväg till Turkiet i två veckor med hela stora familjen. Min mamma har valt att ta en del av arvet från mormor & morfar och lägga på en familjeresa. Vi hade ett kämpigt år förra året trots bröllopet så det ska bli skönt att komma iväg.
Bra att du slappade lite, det tror jag du behövde !

http://www.missvivis.se

 
Danne

Danne

16 maj 2011 16:58

Hade Saade som topp 5 och tycker de var väldigt kul att han kom 3a.
I hockeyn ska sverige vara väldigt nöjda med silver. Trodde inte sverige skulle ha en chans i år. Dåligt att man slutar spela helt efter 1-3.
Vädret är ganska svajigt just nu och här får man elda på morgonen igen för att de inte ska vara kallt. Men sommaren kommer väl snart på riktigt får man hoppas.

http://danneking.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 27 september 2012 15:08

Ja bloggar på en annan adress just nu, besök mig gärna där      http://bian.bloggplatsen.se ...

Av Sofia - 29 mars 2012 10:55

Känner att mina rubriker inte är allt för roliga men det e ju sanning i alla fall!   Igår var ju min ledig onsdag o ja gjorde stan med Matilda. Fick köpt allt ja vill ha till huset: Hylla till källaren, lampa, svartatavlanfärg, mörkläggninsgardiner o...

Av Sofia - 28 mars 2012 11:44

Varför i helsike e inte vädret bra idag då?? Så typiskt när ja hade tänkt greja på utsidan lite... Man får ta alla dagar man kan för sånt när man har hus :) Om en stund ska ja åka in o handla shoppa lite saker till huset. Sov första natten med en ny ...

Av Sofia - 27 mars 2012 11:53

Idag är det tisdag o imorn är ja ledig :) Ska nog åka in till Torp köpcentrum och handla lite saker till huset, man får passa på när man precis har fått lön! Börjar ett idag, ja hoppas det e lika fint väder imorn. Idag har ja fått röjt upp lite i käl...

Av Sofia - 22 mars 2012 20:57

Har varit så där sjukligt trött i tre veckor nu, varken ja sover eller inte så e ja trött. Är nog bara i en dålig period! Trött ikväll med men ska se Revenge nu som är min nya favoritserie :) Imorn är det fredag å det e sjukt skönt att det snart blir...

Skapa flashcards