*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

Katternas första utedag

Av Sofia - 31 mars 2011 15:28

Jag har alltid varit ganska snabb med att börja släppa ut mina katter när vi flyttat, större delen till det är att ja vet att dom är så trygga med oss att dom kommer tillbaka, det har dom alltid gjort. Denna gången väntade ja två dagar och sedan traskade jag och hundarna ut med dom. Wilda och Iris har fått vänta efter dom är lite räddare av sig!


Selma vandrar runt funderande...


Iza testar om rabatten är en bra toalett :) 


Elvis spanar efter snyggingar! 

Iris blev jätte glad när hennes kompisar kom in igen!

   

 
 
Jennifer

Jennifer

31 mars 2011 16:16

Men gu, vilka söta små katter:)<3
Och haha, det är ju bra att ha något att skylla på. Jag kan nog inte skylla på det längre, har tömt alla lådor nu >.< Man får väl komma på något annat att skylla på. Närå, men hålla koll på sakerna får jag väl göra;)

http://www.AngelOne.bloggplatsen.se

 
Zandra

Zandra

1 april 2011 17:39

Åh så söta de är! :D

http://drak.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 27 september 2012 15:08

Ja bloggar på en annan adress just nu, besök mig gärna där      http://bian.bloggplatsen.se ...

Av Sofia - 29 mars 2012 10:55

Känner att mina rubriker inte är allt för roliga men det e ju sanning i alla fall!   Igår var ju min ledig onsdag o ja gjorde stan med Matilda. Fick köpt allt ja vill ha till huset: Hylla till källaren, lampa, svartatavlanfärg, mörkläggninsgardiner o...

Av Sofia - 28 mars 2012 11:44

Varför i helsike e inte vädret bra idag då?? Så typiskt när ja hade tänkt greja på utsidan lite... Man får ta alla dagar man kan för sånt när man har hus :) Om en stund ska ja åka in o handla shoppa lite saker till huset. Sov första natten med en ny ...

Av Sofia - 27 mars 2012 11:53

Idag är det tisdag o imorn är ja ledig :) Ska nog åka in till Torp köpcentrum och handla lite saker till huset, man får passa på när man precis har fått lön! Börjar ett idag, ja hoppas det e lika fint väder imorn. Idag har ja fått röjt upp lite i käl...

Av Sofia - 22 mars 2012 20:57

Har varit så där sjukligt trött i tre veckor nu, varken ja sover eller inte så e ja trött. Är nog bara i en dålig period! Trött ikväll med men ska se Revenge nu som är min nya favoritserie :) Imorn är det fredag å det e sjukt skönt att det snart blir...

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards