*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

Seg dag

Av Sofia - 31 mars 2011 15:22

Imorse var jag på vårdcentralen och efter det tappade ja lusten till det mesta. För det försöta så gjorde hon en "vanlig" undersökning och sedan togs det 5 rör med blod. Stackars min lille arm. Men skönt att ha gjort det eftersom ja funderat på det. Sedan skulle hon skicka remiss in till Uddevalla sjukhus där ja ska göra en MR, alltså magnetrötgen på huvudet för att utesluta hjärntumörer och liknande. Ja som har som klaustrofobi ser inte detta som en särskilt bra sak, man kunde få lugnade innan och ja ska ta allt lugnade ja kan få!


Nu får ja bara hålla tummarna att ja får tid där inne fort, hon tyckte det var väldigt konstigt och ovanligt att vakna med huvudvärk varje morgon så hon tog mig på största allvar i alla fall..

 
 
Jennifer

Jennifer

31 mars 2011 16:30

Ja ellerhur?:)
En sökare vore ju inte helt fel.
Aw, säg varsågod åt dom;))

Brukar också vakna med huvudverk då och då. Både mamma och mormor har likadant då och då://<3

http://www.AngelOne.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 27 september 2012 15:08

Ja bloggar på en annan adress just nu, besök mig gärna där      http://bian.bloggplatsen.se ...

Av Sofia - 29 mars 2012 10:55

Känner att mina rubriker inte är allt för roliga men det e ju sanning i alla fall!   Igår var ju min ledig onsdag o ja gjorde stan med Matilda. Fick köpt allt ja vill ha till huset: Hylla till källaren, lampa, svartatavlanfärg, mörkläggninsgardiner o...

Av Sofia - 28 mars 2012 11:44

Varför i helsike e inte vädret bra idag då?? Så typiskt när ja hade tänkt greja på utsidan lite... Man får ta alla dagar man kan för sånt när man har hus :) Om en stund ska ja åka in o handla shoppa lite saker till huset. Sov första natten med en ny ...

Av Sofia - 27 mars 2012 11:53

Idag är det tisdag o imorn är ja ledig :) Ska nog åka in till Torp köpcentrum och handla lite saker till huset, man får passa på när man precis har fått lön! Börjar ett idag, ja hoppas det e lika fint väder imorn. Idag har ja fått röjt upp lite i käl...

Av Sofia - 22 mars 2012 20:57

Har varit så där sjukligt trött i tre veckor nu, varken ja sover eller inte så e ja trött. Är nog bara i en dålig period! Trött ikväll med men ska se Revenge nu som är min nya favoritserie :) Imorn är det fredag å det e sjukt skönt att det snart blir...

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards