*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

Ny tävling på gång!

Av Sofia - 7 mars 2011 16:20

Ja nu ska ja starta upp en helt ny tävling här, tyvärr kommer den vara lite diskriminerande då den nog bäst kommer passa tjejer, så ja e ledsen för det!


Tävlingen går ut på att du ska göra en quiz, alltså frågesport, om frågor om mig! :) Det finns alternativ så man kan alltid gissa, du behöver inte kunna allt om mig. Du har chansen att vinna ett Tupperware-kit och en hemlig överraskning, ledtråd är: Smycke + en annan sak ;) Ja ser bara detta som en kul grej, hoppas ni också kan göra det!


Tävlingens regler är super enkla:

1. Det du ska göra är att gå in på länken här nedan och sedan svara på frågorna. Man har 20 sek på varje fråga och det finns 4 svars alternativ på varje. Jo fortare man svarar ju högre poäng får man om svaret är rätt men ta god tid på dig om du tror att du vet svaret!


2. Sedan när frågesporten är slut så skriv upp eller kom ihåg vad du fick för poäng och tid. Den infon ska du sedan lägga i denna tråden. 


3. Jag kommer inte godkänna kommentarerna innan tävlingen är slut så ingen vet vad den andra fått för poäng. Tävlingen är slut söndag kl 20.00


4. Jag vill varna er för de poängen som ligger högst upp, det är några som står mig nära och dom är inte med i tävlingen. Ni kommer alltså kunna se alla resultat men ni vet ju inte vem som är vem :)


5. Så glöm inte skriva upp era poäng och tid, lägg det sedan i denna tråden och glöm inte skriva rätt bloggadress!


PS. Gillar ni frågesporter av alla dess slag så bli medlem påsidan först. Finns massa roligt där. Då kan ni bara skriva ert alias häri tråden så ser ja ert resultat :)


Till quizen


Lycka till! :)


Tupperware-kitet, perfekt för den som ex gillar att baka! Äggdelaren är super bra!


 


 
 
Alexandra

Alexandra

7 mars 2011 16:57

Jag testade göra quizet men det gick inte alls bra :P

http://truckie.bloggplatsen.se

 
Liina

Liina

7 mars 2011 19:39

Omgången tog 98 sekunder och du svarade rätt på 8 av 20 Din poäng blev 160 + Tidsbonus 14 = 174

http://silence.bloggplatsen.se

 
Cecilia

Cecilia

7 mars 2011 23:18

Haha gud vad kul, detta måste jag ju göra till mig med... =) Är de okej om jag kopierar lite av dina tävlingsregler? Annars kommer jag aldrig fatta, haha...

Omgången tog 152 sekunder och du svarade rätt på 7 av 20 Din poäng blev 140 + Tidsbonus 0 = 140

http://www.ceciliadarling.se

 
annsofie

annsofie

8 mars 2011 09:27

234 poäng

http://www.metrobloggen.se/MITTHEM

 
Danne

Danne

8 mars 2011 10:56

Inte överdrivet bra men var tvungen att testa :)
Omgången tog 122 sekunder och du svarade rätt på 10 av 20 Din poäng blev 200 + Tidsbonus 6 = 206

http://danneking.bloggplatsen.se

 
Vivi

Vivi

10 mars 2011 20:07

Nu så ...jag var usel! :) 9/20 inte ens hälften rätt ;P men jag var iaf ganska snabb :)
Poängen blev 188 !

http://www.missvivis.se

 
Vivi

Vivi

10 mars 2011 20:08

PS tror att tiden blev 115 sek kanske ? stod ngt om 180+8=188 och så stod det ngt om 115 :P
Ds

http://www.missvivis.se

 
Jessi

Jessi

11 mars 2011 12:08

Jag gjorde och fick ganska bra tycker jag själv :) Chansade på typ 4 av rätten och kunde 8!
257 105s 12/20
/Jessi

http://jessi82.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 27 september 2012 15:08

Ja bloggar på en annan adress just nu, besök mig gärna där      http://bian.bloggplatsen.se ...

Av Sofia - 29 mars 2012 10:55

Känner att mina rubriker inte är allt för roliga men det e ju sanning i alla fall!   Igår var ju min ledig onsdag o ja gjorde stan med Matilda. Fick köpt allt ja vill ha till huset: Hylla till källaren, lampa, svartatavlanfärg, mörkläggninsgardiner o...

Av Sofia - 28 mars 2012 11:44

Varför i helsike e inte vädret bra idag då?? Så typiskt när ja hade tänkt greja på utsidan lite... Man får ta alla dagar man kan för sånt när man har hus :) Om en stund ska ja åka in o handla shoppa lite saker till huset. Sov första natten med en ny ...

Av Sofia - 27 mars 2012 11:53

Idag är det tisdag o imorn är ja ledig :) Ska nog åka in till Torp köpcentrum och handla lite saker till huset, man får passa på när man precis har fått lön! Börjar ett idag, ja hoppas det e lika fint väder imorn. Idag har ja fått röjt upp lite i käl...

Av Sofia - 22 mars 2012 20:57

Har varit så där sjukligt trött i tre veckor nu, varken ja sover eller inte så e ja trött. Är nog bara i en dålig period! Trött ikväll med men ska se Revenge nu som är min nya favoritserie :) Imorn är det fredag å det e sjukt skönt att det snart blir...

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards