*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under februari 2011

Av Sofia - 5 februari 2011 19:33

Ja nu ska ja lägga mig i ett varmt bad, ta ett glas vin och bara ha det bäst! Sedan väntar tv:n!


Vad ska ni hitta på ikväll? Det är ju ändå lördag, gott folk ;)

Av Sofia - 5 februari 2011 19:12

Jag ahde ingen aning att Melodifestivalen skulle börja ikväll, har helt missat det. Tyvärr är ja numera inte så insatt då jag tycker att det handlar mer om vem som sjunger än vad dom sjunger! Får se om ja ska se ikväll, jag gillar verkligen Danny och tycker han e grymt duktig så får väl se hans låt i alla fall ;)


Här är dom som ska sjunga ikväll

Bild från Aftonbladet

Av Sofia - 5 februari 2011 19:08

Ja då var man hemma igen efter en mysig kväll och dag i Göteborg. Igår kväll var vi på Cosmopol och åt god mat, sedan åkte vi hem och vi hann se att Ranelid åkte ur Let´s Dance. Sedan idag har vi varit i Göteborg och kolla lite + att vi gick på Universeum! Det va jätte mysigt, men borta bra, hemma bäst :) Imorn kommer lite bilder!

Av Sofia - 4 februari 2011 15:22

Ja nu har min bror äntligen fått sluta och vi ska strax ge oss iväg! Känns väldigt skönt att vi komer iväg tidigare än halv sex i alla fall så lite tur i oturen kan man väl säga. För er som brukar diskutera Let´s Dance med mig, om ja inte får se det ikväll så ser ja det imorn så ni får inte avslöja vem som åker ut :)


Hörs imorn! Hoppas ni alla får en toppen kväll!


Ps. Glöm inte rösta på Månadens Blogg!

Av Sofia - 4 februari 2011 14:27

Ja idag kommer både jag, min bror och min mamma ha nya telefoner allihopa :) Hur ofta händer en sån sak? Så typiskt att just denna helgen när vi ska till mamma kommer deras nya telefoner! Blir nog en del pillande med nya telefoner ikväll misstänker ja ;)

Av Sofia - 4 februari 2011 13:06

För att fördriva tiden har jag nu städat toa, tvättat håret, dammsugit och diskat! Ändå har det typ bara gått en timme. Jag är verkligen en sån där personen som HATAR att vänta på något. Ja vill att tiden ska vara där direkt så ja slipper väntan ;)


Ska även hämta min nya mob idag, ska i försig köpa den begagnad av en kompis men ska bli så skönt då min gamla är helt paj! Har i alla fall lite att se framemot :)


Vad ska ni göra ikväll?

Av Sofia - 4 februari 2011 11:49

Denna dagen vaknade jag med väldigt blandade känslor... Idag skriver de på som ska köpa morfars hus, det känns inte alls bra. Fattar inte varför  det behöver bli så här? Mamma vill ha kvar huset men just nu pluggar hon fram till december och innan dess finns det inte chans att få lån :( Vet inte vad ja ska skriva mer om detta, vill helst inte ens tänka på det!


Idag ska ja och mi bror åka in till mamma i Gbg, egentligen skulle han sluta jobbet kl 12 men nu ska han jobba längre så vi måste skjuta fram det lite. Så typiskt! I värsta fall slutar han kl 17 och då åker vi inte idag :( Jag som väntat så, kan inget bara gå bra någon gång!!


Jaja får hoppas att han får sluta tidigare!

Av Sofia - 3 februari 2011 20:14

Är man så lat så man inte ens kan rösta på Månadens Blogg? Jag har sett på statistiken att folk kommit från bloggarna som är med i Månadens Blogg ändå har inte en en 1/4 av er röstat! hur svårt kan det vara att skriva 1, 2,3 eller 4!! :)


Så se till att rösta på Månadens Blogg nu, den ligger här!!

Ovido - Quiz & Flashcards