*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under februari 2011

Av Sofia - 10 februari 2011 13:05

Jag har skrivit om detta schampoo innan men eftersom jag har massa nya läsare så slänger ja in ett spar-tips om detta! Detta schampoo köpte mamma till mig på ÖoB för 15 kr. Jag vågade inte ens prova det först då mitt hår är ganska känsligt men en dag hade jag slut på det andra som jag köper hos frissan för 250:- Så ja var tvungen att testa, och glad är ja för det! Ja har använt detta schampoo i över 2 år nu och vill aldrig byta. Det luktar otroligt gott, gör håret glansigt och ja.. allt som dyra schampoo:n gör. Testa detta, för bara 15 kr!

 

Av Sofia - 10 februari 2011 11:28

En sak som ja alltid blir förundrad över är hur svenska samhället fungerar? När man anställer personer för skolan/dagis osv borde man inte kolla upp då så dom inte är dömda pedofiler innan? Det borde verkligen finnas ett register för sånt! Pedofiler kommer lät in som lärare på en skola utan att någon ens har en aning om vad de har för skelett i garderoben! O.G eller ja Original Gangsters har en poäng med att lägga ut pedofiler öppet. Ja tror inte att en pedofil blir frisk, visst vissa kanske slutar med barnporr och sånt men de kommer alltid ha det uppe i huvudet oavsett hur FRISKA de de än blir!


Jag är otroligt förlåtande annars, ja känner massa som suttit  i fängelse, jag dömer ingen för vad dom gjort innan men att skada barn,djur eller människor överhuvudtaget, det kan ja bara inte förlåta!

Av Sofia - 10 februari 2011 11:23

Men va f*n!!! Imorse när ja vaknar ligger det snö på utsidan... Nu får det väl ändå vara bra. Jag som trodde att vi kanske blivit "räddade" från mer snö men så blev det icke! Varför kan inte bara våren komma? Ska det vara så jädra svårt?!

Av Sofia - 9 februari 2011 22:59

Nej nu ska ja gå in i sängen och mysa med alla mina bebisar! Imorn är det torsdag och då kommer mamma hem från Gbg. Sedan på fredag ska ja jobba och på fredag kväll ska mamma bjuda ut oss på mat för hon fyller år :)


Så har nåt att se fram emot denna helgen med :) Sov gott alla bloggisar!

Av Sofia - 9 februari 2011 18:58

Idag har ja äntligen kommit igång med promenaderna igen. Min bror gick med mig viket ja tycker är bra för ska ja gå själv kommer ja aldrig iväg! Vi gick faktiskt en ganska lång promenad och när ja kom in var huvudvärken nästan borta. Luft hjälper verkligen mot det mesta! Ja måste verkligen gå en proemnix varje dag nu, annars blir ja förslappad!


Tycker att det är så tråkigt att gå själv och går ingen med så blir det lätt att ja skiter i det, slappis e jag!


Hur gör ni för att motionera? Denna bild tyckte ja påminde om mig & min bror   

Av Sofia - 9 februari 2011 16:31

Ja har spelat poker ganska länge nu fast mest från och till. Har perioder då ja inte spelar nåt alls, vilket ja tycker är ganska bra. Då är det mindre risk att man blir beroende! Idag har ja spelat lite olika sit & go, och vunnit lite :)


Finns det nån här som läser som spelar?

Av Sofia - 9 februari 2011 14:10

Musik frambringar en massa olika känslor, viss musik gör en arg, viss glad och viss musik gör en ledsen. Det är konstigt tycker jag att bara ljud kan göra att man känner saker. Min morfar älskade Frank Sinatra! Jag gillar verkligen också hans musik men ja har haft väldigt svårt att lyssna på det sen morfar dog. När vi var på Cypern i oktober var det en full irländare som sjöng karaoke som sjöng I did it my way och ja är helt säker på att ja var den enda i publiken som grät!


Tycker dessa orden stämmer otroligt bra:


"Sorg är kärlek som inte vill ta farväl"


Av Sofia - 9 februari 2011 13:30

Sitter och läser Aftonbladet, alltså man blir ju inte förvånad längre över allt som händer men det händer ju ändå så fruktansvärda saker i världen. Igår sköt en pappa  ihjäl sina tre barn i Danmark och sedan försökte han själv begå självmord men misslyckades. Hur sjuk kan man egentligen bli utan att någon gör något åt det? Det är så sjukt att man kan bli så sjuk!! Fy fan för att vara den mamman som ska stå ensam kvar...

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards