*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under december 2010

Av Sofia - 3 december 2010 23:30

Varför e jag så trött...??? Vill inte sova än det e ju fredag. Imorn har ja förberett en överraskning till min sambo, bara en liten men tror han kommer bli glad. Attans att man ska jbba tidigt imorn, ja hoppas att jag får bättre sömn inatt annars orkar jag inget imorn. Idag har varit en sån där dag då jag bara vill gråta av trötthet!


Min Nova har klättrat högt ;)  

Av Sofia - 3 december 2010 23:18

en låt som Olle vlade jävligt bra i Idol är ändå Coldplay - Fix you, fan vilken underbar låt det är. Nästan skamligt bra! Eller vad säger ni?


Av Sofia - 3 december 2010 22:57

Ja det blev då Jay och Minnah som ska vandra vägen ända upp till Globen! ja tycker att de är bra bägge två men Jay är den som sticker ut mest av dom alla. Så därför tror jag att han kommer at vinna. Jag tror dock kanske att Jay inte kommer klara kändisskapet lika bra som Minnah skulle göra, ja tror att Jay är en sån som försvinner efter ett tag men att Minnah är en som skulle kunna stanna kvar. Men det är en helt anna fråga, Jay kommer att vinna. Det måste vara riktigt surt att stå där på scen mot honom!!


Vem tror ni kommer vinna??



Foto: Jonas Bilberg

Av Sofia - 3 december 2010 21:57

Ja vad fan händer undrar jag... är det fler än jag som bara vet att Jay kommer att vinna? Tycker att Minnah var bäst av henne och Olle ikväll men jag tror nog att Olee och Jay kommer gå till final men man vet ju aldrig. Jag hejar på Minnah och Jay i alla fall. Sist år hejade jag på Erik i hela säsongen men denna har avrit svårare att bestämma sig!


Vem hejar ni på?


 

Foto: TV4/Scanpix

Av Sofia - 3 december 2010 19:08

Inatt var ännu en sån där jätte konstig natt. Jag somnade väl runt halv tolv och vaknade igen kl 02 super pigg och kunde inte somna om. Jag skulle upp och jobba idag, annars hade ja kunnat sova ikapp allt men det gick ju inte så när jag kom hem från jobbet var jag bokstavligt talat helt död! Har vilat i nån timme nu men ändå helt slut! Vill inte va trött på fredag kväll :(


Ska försöka pigga upp mig med en dusch och sedan invänta Idol :)

Av Sofia - 2 december 2010 19:34

Ja gud va skönt det är att komma hem, det är det alltid. Även om ja trivs jätte bra på jobbet och så, så älskar jag att komma hem. Speciellt nu i jylmystider. Tända ljusstakar och ljus och bara mysa :)


Det blir inte mycket bättre än så, ikväll dricker jag ett glas vin också ;)

Av Sofia - 2 december 2010 12:42

Min kalender som jag beställt med egna bilder kom idag :) Den blev skit bra. Fick 2 för priset av 1, mamma ska få en i julklapp men jag fick ju en själv med :) Verkligen att bra tips till julklapp att göra en egen kalender till nån, det uppskattas alltid!

Av Sofia - 2 december 2010 12:01

Ja då var det torsdag igen, tycker det är skumt för fort veckorna går. Tiden bara rinner iväg! Idag äår min ledighet slut så nu ska  ja jobba i 3 dagar, känns inte alls bra, jag älskar mitt jobb men blir inte frisk och då är det inget kull att jobba alls, men som sagt, jag har har inte råd att vara sjuk heller. Läkaren trodde att det var på gång att bli bihålsinflammation men det får man inte mediciner för :(


Så får snällt vänta ut denna tröttsamma förkylningen...


Få nagellack för 0 kr

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards