*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under december 2010

Av Sofia - 15 december 2010 21:19

Ja nu är Bonde söker fru valen över, att alla tjejerna åkte från Tomas det förstod man ju förra veckan så det var ganska väntat. Johan valde Amanda vilket ja tyckte va bra för mellan dom kändes det äkta, Sofie var alldeles för gnällig för honom tror jag, hennes röst var ju helt uttröttande...


Det ja blev mest paff över var Jonas val, ja trodde verkligen att han skulle välja Susanne efter den dejten! Även om ja gillade Sara med men ändå! Ann-Katrin är ju så pinsamt blyg, har ni sett hennes kramar?? varför ens kramas om man inte ens kan komma när varandra? Ja tyckte i alla fall att hon valde rätt, Per-Johan är ju lite söt ändå... kanske! Blygsöt i alla fall, han beter sig som en liten pojk på dagis som fått sin första p+uss på kinden :)'


Tyckte ni bönderna valde rätt?

Av Sofia - 15 december 2010 18:31

Ja ikväll brukar det ju vara tvkväll för mig men nu har ju alla program utan Bonde söker fru slutat :( Känns så tråkigt när alla bra program slutar för då har man ju inte att följa!


Ser framemot Bonde söker fru i alla fall, står att det kommer bli tjafs mellan Johan, Sofie och Amanda ikväll. Fan vilka mesar dom tjejerna är, tror de verkligen att Johan ska hålla sig till bara en när man har en massa tjejer att välja på. Varför är de ens med i ett sånt program om man inte tål vad som hända?? Ska bli kul att se i alla fall :)


Av Sofia - 15 december 2010 12:32

Ja nu kör vi igång en Veckans Blogg tävling igen! Det enda ni ebhöver göra är att länka till min blogg och säga att ni är med i tävlingen. Jag väljer ut 3 bloggar som sedan era vänner och bloggläsare kan rösta på! Superduper enkelt! Ni behöver såklart också skriva en kommentar här, att ni vill vara med och glöm inte kontrollera så att din blogg adress stämmer.


Vinnaren: Du får ha länk till din blogg hos mig i en vecka, länken kommer synas i ett eget fält i vänster spalt :) Imorn kl 20 utser jag de tre bloggarna som man sedan kan rösta på!


Lycka till!


PS. Missa ej Aster´s filmtävling där man vinner hemlig julklapp men ja kan avslöja att innehållet är 10 nya filmer! :) Tävla här


OBS! Lägg bara kommentarer här om ni vill vara med i tävlingen!


Av Sofia - 15 december 2010 00:31

Gud så skönt när alla de (7) små sover... lugnt och skönt :) Glömde berätta för er förut att huset idag va jätte fint! Jag tror att vi ska flytta dit, ska diskutera det lite mer i helgen men verkar som det blir så  


Längtar ihjäl mig... :)


Sob gott alla bloggisar, nu ska ja se film och sen förhoppningsvis få sov lite inatt!

Av Sofia - 14 december 2010 12:24

Ibland så blir ja så trött på min hjärna... den vill inte göra annat än att ställa till det för mig. Den vägrade sluta tänka inatt och det gjorde att jag inte kunde sluta sova, så låg i sängen tills kl 12 :(


Ja hade tänkt göra en massa nytta idag men det blir säkert inte av nu. Ja ska ju och kolla på hus idag :) det är i alla fall positivt! Men sedan får ja se vad ja hinner med, lovade pappa att vi skulle komma och äta tårta hos honom idag eftersom han fyllt 50, ja har egentligen inte lust men nu blir det nog så ändå!


Säg lycka till med huset :)

Av Sofia - 13 december 2010 12:44

Ja då var man strax på väg till jobbet, känner på mig att nåt bra eller dåligt kommer hända idag men vet inte vad eller när men har bara en känsla. Har precis haft en av dom bästa konversationer med min pappa i år, han sa inget dumt eller nåt som gjorde mig arg på en hel HALVTIMME! Helt otroligt. Plus att ja fick 500 kr när ja nämnde att pengarna va slut denna månaden.Å nu kan ja handla lite sen :) Jippie!!


Av Sofia - 12 december 2010 17:08

Varje onsdag och lördag har ja börjat spela 5 rader på lotto 1 och 2. Man kan ju inte klaga på att man aldrig vinner när man inte spelar, och så igår vann jag :)


.....22 kr.... haha

Av Sofia - 12 december 2010 14:34

Idag är nog inte den roligaste saken att sitta i regeringen, självmordsbombare i Sthlm??? Hur långt ska det behöva gå? Det ja är mest förundrad över är att alla i regeringen bara säger: Det är oacceptabelt, sånt här får inte hända. Men är det deras lösning? Det är alltid bara en massa ord och inga lösningar. Vad får en 28-åring att vilja göra så här? Någonstans har det ju gått fel men hur ska vi lösa det?


Ja vet att det är en otroligt svår fråga, och alla känner nog mest ilska nu, läste att han skrev i sitt självmordsbrev nu ska era barn, döttrar och systrar dö men varför nämner han inte söner, bröder eller pappor?


Usch massa funderingar som går i min hjärna just nu....Hur tänker ni om allt som hänt?

Ovido - Quiz & Flashcards