*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under december 2010

Av Sofia - 22 december 2010 11:39

Usch vilken shopping dag det blev igår, ja fick åka in utan mamma då min bror var sjuk. Det första jag gjorde var att gå in på bolaget, skulle ah en låda öl, en dunk vin och en glögg. ja trodde verkligen att ja skulle klara att bära locket över hela parkeringen men mitt på vägen låser sig mina armar och locket går sönder!! Öl över hela vägen så alla bilarna fick stanna, så typiskt mig!! Detta resulterade i att ja har värsta träningsvärken ja nånsin haft i armarna idag... Ja var så glad när ja var klar med all handling att ja nästan gråt när ja kom hem :)


Fick i alla fall nästan allt ja skulle ha tag i, fattas lite mat till nyår men det får ja handla nästa vecka! Nu är alla klapparna klara och det känns riktigt skönt   

Av Sofia - 21 december 2010 09:31

Ja idag ska ja in till stan för att handla mat och lite julklappar :) Ja skulle egentligen åka med mamma men min bror är sjuk så nu måste hon va hemma med hundarna. Ska ändå bli ganska kul :)


Hoppas nu bara att ja får tag i allt som ja behöver :)

Av Sofia - 20 december 2010 20:55

Fan va jag hatar att vara så där skita mätt, var nere hos mamma nyss och åt sill och potatis. Åt egentligen inte så mycket men hade druckit så mycket vatten innan att ja blev PROPP mätt. Nu kän ner ja mig som en strandad val!!

Av Sofia - 20 december 2010 13:21

Ja tror att ofta när jag får ångest så är det för att ja känner mig tom och för mycket tankar i bollen. Denna månaden har varit den värsta på länge men jag kan egentligen inte förstå varför. En av de största anledningar är nog morfar. Jag saknar honom så otroligt mycket och ja tror inte att det har gått en dag utan att jag gråtit. V isst vissa dagar mindre och andra mer men det känns ändå som om att han skulle ju aldrig vela att jag gråter mig till sömns men jag kan bara inte låta bli! Nu börjar det snart igen bara för att ja skriver om honom...


Hur kommer man över tröskeln att inte alltid gråta? Ja vill ju minnas och tännka påhan precis ika mycket men int vara så ledsen. Det tar på krafterna...

Av Sofia - 20 december 2010 12:10

Ja vad hände på handbollen egentligen?? Dom var ju så duktig i början och sen föll det pladask efter första halvlek. Fan va tråkigt!! Norge var i och för sig värda att vinna dom med men dom har ju redan så många guld, nu var det ju Sveriges tur!


Längtar tills imorn för då ska jag och shoppa i stan med mamma :) Har ni handlat klart era julklappar eller hur går det för er? Ja har bara till sambon och en kvar till bror, sen får det vara bra! Ska handla lite till djuren med :)

Av Sofia - 19 december 2010 17:47

Sitter just nu och kikar på handbollsfinalen i em. Tycker att tjejerna är riktigt duktiga, det när verkligen de två bästa lagen som gått till final.


Nu måste vi bara hoppas på vinst!! Håll alla tummar och tår ni har ;)

Av Sofia - 19 december 2010 14:50

Ja var med på en tävling att bli Veckans Blogg på Cecilias blogg och jag vann :) Ja vinner då aldrig nåt så det känns kul. Gillar verkligen Cecilias blogg och kollar den varje dag.


Kolla in den du med här

Av Sofia - 19 december 2010 12:22

Ja nu ska man strax upp ooch kolla på huset igen :) Mamma och sambon ska med och kolla för de va inte med sist. Ska bara kolla utsidan men ska bli kul ändå! Inatt har det snöat massa här så får bli att ta på varma kläder!


Ha en bra söndag alla bloggers ;)

Skapa flashcards