*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Direktlänk till inlägg 14 december 2010

Trött på min hjärna

Av Sofia - 14 december 2010 12:24

Ibland så blir ja så trött på min hjärna... den vill inte göra annat än att ställa till det för mig. Den vägrade sluta tänka inatt och det gjorde att jag inte kunde sluta sova, så låg i sängen tills kl 12 :(


Ja hade tänkt göra en massa nytta idag men det blir säkert inte av nu. Ja ska ju och kolla på hus idag :) det är i alla fall positivt! Men sedan får ja se vad ja hinner med, lovade pappa att vi skulle komma och äta tårta hos honom idag eftersom han fyllt 50, ja har egentligen inte lust men nu blir det nog så ändå!


Säg lycka till med huset :)

 
 
Cecilia

Cecilia

14 december 2010 13:26

Åh, det är så trögt att inte kunna somna.

Jag brukar tänka svart. Alltså få bort alla ord och bara få fram en svart bild. Det hjälper för mig :) Så testa det du med, om du förstod vad jag mena...

http://ceciliadarling.bloggplatsen.se

 
helga

helga

14 december 2010 17:24

vad jobbigt det är när hjärnan går på högvarv - det blir så ibland! Hoppas du sover bättre inatt ;)

http://www.helga1.bloggplatsen.se

 
Cecilia

Cecilia

14 december 2010 19:14

Jaså du hade redan testat det, hehe...

Är det ofta så att du har svårt att sova så kanske du skulle testa sömntabletter?

Det finns receptfria på apoteket :-)

Hehe, ja jag fick kolla på nätet när jag kom hem hur kallt det var. Tyckte att jag frös väldigt mycket :-P

http://ceciliadarling.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

14 december 2010 19:29

ja tydligen är det så man skall göra, så får testa nästa år när tiden finns haha

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 27 september 2012 15:08

Ja bloggar på en annan adress just nu, besök mig gärna där      http://bian.bloggplatsen.se ...

Av Sofia - 29 mars 2012 10:55

Känner att mina rubriker inte är allt för roliga men det e ju sanning i alla fall!   Igår var ju min ledig onsdag o ja gjorde stan med Matilda. Fick köpt allt ja vill ha till huset: Hylla till källaren, lampa, svartatavlanfärg, mörkläggninsgardiner o...

Av Sofia - 28 mars 2012 11:44

Varför i helsike e inte vädret bra idag då?? Så typiskt när ja hade tänkt greja på utsidan lite... Man får ta alla dagar man kan för sånt när man har hus :) Om en stund ska ja åka in o handla shoppa lite saker till huset. Sov första natten med en ny ...

Av Sofia - 27 mars 2012 11:53

Idag är det tisdag o imorn är ja ledig :) Ska nog åka in till Torp köpcentrum och handla lite saker till huset, man får passa på när man precis har fått lön! Börjar ett idag, ja hoppas det e lika fint väder imorn. Idag har ja fått röjt upp lite i käl...

Av Sofia - 22 mars 2012 20:57

Har varit så där sjukligt trött i tre veckor nu, varken ja sover eller inte så e ja trött. Är nog bara i en dålig period! Trött ikväll med men ska se Revenge nu som är min nya favoritserie :) Imorn är det fredag å det e sjukt skönt att det snart blir...

Ovido - Quiz & Flashcards