*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under november 2010

Av Sofia - 17 november 2010 11:14

Jag vet inte vad det var som fick mig att vakna upp som jag gjorde idag men det måste ha varit någon dröm. Jag vakande i panik att jag försovit mig då jag av någon anledning fick för mig att klockan va 12.30 och att jag skulle jobba 13.30, alltså trodde jag att det var torsdag. Jag är ju ledig idag, innan jag kom på det så hade jag halv migrän av stress. Gud va ja hatar såna här morgonar...


Drömmar kan verkligen ställa till det ibland...

Av Sofia - 16 november 2010 22:39

Efter en kanske tuff dag idag, inget har gått rätt på hela dagen, så känner jag att det är dags att hoppa i säng och kolla på någon bra film. Är inte alls trött men gillar att bara ligga och slappa. Sängen är helt nybäddad :)


ÅHH så gott det ska bli! Imorn ska jag nog ha en tävling på bloggen så kolla imorn så kanske ni vill vara med :)


Natti natti kära bloggvänner, in i dimmarn   

Av Sofia - 16 november 2010 15:39

Mamma ringde mig förut och frågade var jag önskade mig... JJag fick inte ur mig något direkt bra förutom: Lakan. Jag behöver verkligen nya sängkläder men tycker inte det e kul att köpa sånt själv. Så önskar mig alltid sånt :) Så nu får jag väl bara lakan och inget annat  


Ska försöka fundera ut vad jag önskar mig... Skriver ni önskelista? Alltså nu menar jag inte till röda gubben utan till era föräldrar och så? Inte på ett barnsligt sätt utan mer verkligen vad ni behöver...

Av Sofia - 16 november 2010 14:00

av någon anledning så kan jag inte låta bli att äta snabbmakaroner om  det finns hemma i skafferiet har  jag märkt. Har ätit det till frukost 3 dgr i rad nu :) Eller ja frukost och frukost, äter efter kl 13 så det blir väl mer som lunch. Jag måste sluta äta detta, det känns inte nyttigt, jag äter bara en skål och har då inte ätit frukost men vadå slänga i sig kolhydrater i onödan...!


 

Av Sofia - 15 november 2010 11:45

Ja då var det måndag igen då, jag är lite trött efter helgen trots att jag inte gjort något speciellt. Går och funderar över mycket och min hjärnan har inte alls varit till någon större hjälp denna helgen. Jag går och fundrerar på jobb, jag har bara min anställning till 31 december och det känns inte alls bra. Vill verkligen inte gå pank igen men så kommer det nog att bli. Jag har inte jobbat tillräckligt länge för att få stämpla och det suger rejält.


Min mamma har kommit hem från Gbg för i år, hon ska ha praktik och kan då göra den här hemma så¨det känns ganska bra. Längtar tills jag ska hälsa på henne i januari. Har också funderat massa över jul i år, sist jul hade jag 5 julaftonar att fira och jag vill verkligen inte ha det så i år igen. Jag kan tänka mig 2 stycken, sen får det vara bra! Får se hur det blir med den saken...


Var firar ni jul? Behöver ni åka runt som jag?

Av Sofia - 12 november 2010 10:55

I förgår testade jag mammas IsaDora nagellack, eftersom vi säljer det på butiken så vill jag gärna kunna säga till kunderna hur det fungerade. Det har suttit på bra, trots att jag inte hade toplack men gud vilken tid det tog att torka. Jag har noll tålamod till att sitta still så det kan bero på det men längre tid är Depend och Mavala tog det allt! Men annars var det bra, fick måla två lager för att få färgen snygg.


Pris: 69:-

Av Sofia - 12 november 2010 10:50

Jag vaknade halv nio av att Eddie skällde och stod vid dörren och morrade. Fattade ingen för hade inte hört att någon stod och knackade. Ja orkade bara inte öppna, tur det för sedan hörde ja att pappas bil körde iväg och ja klarar inte att börja mina morgontimmar med att prata med honom. Sedan försökte jag somna om, eftersom ja är ledig idag ville jag sova länge men icke! Hundarna hoppade runt i sängen, katterna ville ut. Fick snällt stå upp och ge dom lite morgon service fast att ja hade NOLL lust.


Så jag hoppas verkligen att denna dagen blir lite bättre snart!

Av Sofia - 11 november 2010 14:54

En fjällräven ryggsäck, tycker dom e grymma. När jag va yngre så hatade ja verkligen dessa får vår lärare gick runt med en sån men då visste jag absolut ingenting ;)


Snygg, heller hur? :) Vill ha men den kostar 400 kr och det är inga pengar ja har över just nu. Finns en sida man köpa fjällrävens väskor ifall ni vill kolla ni andra färger!


Kika här


 

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards