*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under maj 2010

Av Sofia - 9 maj 2010 17:17

Ja e du för foppa toffel eller emot?? :)


Ja går i mina lite överallt... försöker dock undvika dom när ja ska ut bland folk. Fast promenix med hundarna då använder jag dom allt. Jag älskar min då de funkar så bra för mina knän. 

Av Sofia - 9 maj 2010 16:59

Ja i USA är dom bra roliga... Har ni sett på nån mtv gala nån gång så vet ni vad jag pratar om. Vad handlar det där om, att tacka gud i alla j*vla tal. Tror dom verkligen att Gud har hjälpt dom dit, han kan ju inte ens se till att katastrofer händer ex. tsunamin så då skulle han ta sig tid att hjälpa några stackare att bli kända?? HAHA... ja i USA där e dom bra roliga...

Av Sofia - 9 maj 2010 16:28

Tycker att de senaste söndagarna ja haft har varit så otroligt sega och jag gör inget på hela dan typ. Jag har verkligen massa jag skulle behöva göra men har varken lust eller ork. Har  ett diskberg som snart börjar likna Kebenekaise.... SUCK!


Vad gör ni denna soliga söndag?

Av Sofia - 9 maj 2010 13:41

Tv3

21:00 Fever pitch
00:00 The cell


Kanal 4

20:30 Parlamentet
21:00 Wallander: Blodsband


Kanal 5

20:00 Wipeout
21:00 Ballar av stål

          Av Sofia - 9 maj 2010 13:28

          Först skulle ju ja åka till Kungälv i fredags men min mammas bil gick sönder så Camilla fick komma hit istället. Det va jätte kul, så längesen vi sågs nu. Sen pkte vi till Khamn. Jag gjorde mig av med nästan allt mitt smink, lite tröttsamt. Sedan gick vi ut, sedan hem, somnade väl vid 7 typ. Lördag låg ja i sängen hela dan, gick bara till köket och toa :) Idag e ja lite piggare men ändå helt slut. Nu blir det inte utgång för mig innan ja fyller år :)

          Av Sofia - 7 maj 2010 18:11

          Snart kommer min kompis Camilla från Kungälv, eftersom mammas bil pajade så kommer hon hit istället :) Sedan ska vi till grann orten Kungshamn och se om det händer nåt där :)


          Hoppas ni alla får en bra fredagkväll :)

          Av Sofia - 7 maj 2010 12:03

          Denna värken går ej ur kroppen och vet inte vad ja ska göra, mamma tycker att ja ska åka till vårdcentralen men de gör ju ingenting där ändå. Dom kommer bara säga att vi ska vänta tills det går över, ta en alvedon eller nåt sånt. Suck och idag e det fredag. SKIT!

          Av Sofia - 6 maj 2010 18:18

          Japp nu e ja i bakartagen igen... Ska bjuda på dom imorn så inte ja som ska äta, fast smakar nog nån bit ikväll :) Ja e helt slut i hela kroppen med en massa värk fast vet inte varför ja har det. Har inte gjort nåt alls som borde ge träningsvärk eller nåt... :(

          Ovido - Quiz & Flashcards