*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under maj 2010

Av Sofia - 12 maj 2010 12:44

Ja är så sugen på att flytta till landet nu alltså... Visst att bo här över sommaren är väl helt okej egentligen. Havet ligger bara meter härifrån och snart öppnar alla affärer osv men vill inte ha mina djur här en sommar till, de vill ut på landet. Och ja vill ha lugn och ro. Det får ja inte här...


Åhhh vad ja vill ha mycket just nu!!

Av Sofia - 12 maj 2010 12:19

Håller på och skriver en recension om vad jag ör mest rädd för?? Det är väldigt svårt fast ändå lätt. Det man är mest rädd för är ju att någon i ens familj ska bli sjuk eller dö.


Vad är ni mest rädda för?

Av Sofia - 11 maj 2010 22:08

Ja är verkligen en lite halv störd ibland... Nu skulle Elvis ut och göra sin lilla kvällsbaj, det gör han varje kväll. Då ropar jag: Kom inte hem försent nu, akta dig för bilar, mamma älskar dig. Grannarna som stod bakom min dörr tittade väldigt konstigt. Ja gör alltid så med mina djur.


E ja knäpp eller håller ni andra på så med era djur med?

Av Sofia - 11 maj 2010 21:41

För det första så trodde ja verkligen att det va Betty som va med barn... blev lite besviken där fast det var nog kanske mest drama att Hilda var det. Bobby är ju så jädra söt, hoppas de blir ett par :)


Jag gillar när det e dom här avsnitten av Desperate när de bara berättar om en person en hela tiden. Det blir så tråkigt då. Tycker så synd om Eddie på nåt sätt, tänk så många barn som lever så! Det gör mig arg, tänk att skratta åt sina barn när de är stolta. Kvällens avsnitt var inget hit i alla fall...

Av Sofia - 11 maj 2010 18:01

Ja eftersom mina små älskingar måste ha mat så får ja snällt promenera bort till Ica nu... Har noll lust men det e inte mycket att göra åt. Fint väder e det ju i alla fall :)

Av Sofia - 11 maj 2010 16:31

Nu har ja funderat på detta sen januari och nu behöver ja få ut det. Jag försöker förstå varför människor som inte gjort nån något måste bli sjuka och dö. Visst har man rökat eller gjort nåt mot sin kropp som medför "risker" det är ju en sak men om du levt hälsosamt osv och ändå blir sjuk, varför??


Det finns bara en anledning som ja kan komma på och det är: Den människan som blir sjuk, blir sjuk för att den ska vilja dö. Låter det här konstigt kanske... Ja menar på, om jag tar min morfar som exempel. Han har alltid varit livsglad, han vill inte dö. Kanske blir han sjuk för att han ska acceptera att han måste dö och att han själv ska vilja det. För när det kommer till en gräns i sjukdomen så lägger ju människan av och efter det lägger kroppen av. Kämpar människan så kämpar kroppen. Kroppen är ju bara ett verktyg så att säga.


Fattar ni vad jag menar eller är det bara ja som är helt koko nu??

Av Sofia - 11 maj 2010 16:22

Alltid när ja säger att vädret är fint så blir det molnigt eller regn. Förut var ja nere hos mamma och gjorde iordning en taco sallad, som för övrigt blev väöldigt god, skulle sätta mig ute i solen och äta och precis när min, just nu överviktiga röv skulle nudda marken så går skit solen i moln!!!!! Varför gör gud så här imot mig?????   

Av Sofia - 11 maj 2010 13:23

haha en låt går ju så kom jag på nu. Jag har suttit ute och försökt sola lite... Känner att ja behöver få lite färg och det snart! Så här blek har ja inte varit på evigheter. Synd att den jädra vinden ska vara så skita kall!


Nyligen så mjauade en katt på utsidan, gick dit och kolla och det va Selma som fångat en liten fågel och den skulle hon ha med in!! Usch så arg ja blev. Så fin liten gul fågel. Hon blev så klart förbannad när hon inte fick komma in och sprang ut på gräset och slängde runt den lilla fågeln :( Usch katter kan vara elaka ibland...

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards