*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under maj 2010

Av Sofia - 15 maj 2010 22:07

och här sitter jag framför datorn och jobbar lite. Har spelar lite poker med men känner att ja har lite svårt att sitta still. Vi ska spela ett spel nu och så ska ja ringa Camilla för hon hade nåt att berätta som hänt på jobbet...


Vad gör ni ikväll?? Hoppas ni får en bra lördag kväll :)

Av Sofia - 15 maj 2010 18:03

Idag har ja gråtit av ilska, jag hatar att gråta när ja är arg men ibland känns det som enda sättet att få ut ilskan (om ingen ska mördas ;)). Pappa kom hit med saker som kom från farmor och farfars hus, massa bilder på oss när vi va små. Först blev ja lessen för ja inser att ja borde hälsa på farmor mer, sedan blev ja bara arg när ja inser hur mycket en människa, i det här fallet pappa, kan förstöra. Vi kunde varit en familj, vi kunde haft det jätte bra men han förstörde allt!! Det gör mig så jävla arg när ja tänker på det...!!

Av Sofia - 15 maj 2010 18:02

Jag tycker själv att det låter väldigt hemskt att vilja att nån ska dö, men om personen är så sjuk och man vet att han inte vill mer, är man då hemsk?? Ja känner mig hemsk...

Av Sofia - 14 maj 2010 14:58

Ja idag är vädret verkligen min vän, trots att ja måste sitta inne ganska mycket. Ska nog ta en lång promenix i bergen sen senare, hoppas vädret håller i sig.


Vad ska ni hitta på idag? Händer det nåt kul ikväll?

Av Sofia - 14 maj 2010 12:24

Nu har ja suttit ute i nästan en halv timme och solat. Fick faktiskt lite färg :) Va jätte skönt. Hoppas ja hann suga åt mig lite d-vitaminer med  

Av Sofia - 13 maj 2010 20:31

Ja då var det torsdag kväll men det känns som fredag ju... Jag har en protion lasange och dricker lite vin. Är helt slut. Har haft ett tjafs med mamma idag för ja orkar helt enkelt med att de lägger sig mitt liv hela tiden. Jag kan klara mig själv, jag är 25. Det slutade med att ja gick därifrån... ja orkar inte mer nu. Det låter kanske mesigt men alla kommer till en gräns...

Av Sofia - 13 maj 2010 15:45

Tv3

20:00 Sveriges fulaste hem
21:00 Lyxfällan
22:10 Grannfejden


Kanal 4 +

17:15 Berättelsen om Narnia: Häxan och lejonet


Kanal 5

20:00 The forgotten
21:00 Kapten Corellis mandolin


Om ni har tv 4 + så tycker jag att ni ska se Narnia... den är så mysig :)



      Av Sofia - 13 maj 2010 15:43

      Lite svårt att kontaka en lärare som inte ens är på skolan, de ger ju inte direkt ut hans privatanummer. Sedan skulle jag istället kontakta studietanten men då är hon på semester. Kan det gå mer fel?? SUCK

      Presentation


      Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

      Omröstning

      Hur gammal är du?
       10-15
       15-20
       20-25
       25-30
       30 eller äldre

      Tidigare år

      Senaste inläggen

      Kategorier

      Arkiv

      Länkar

      Sök i bloggen


      Skapa flashcards